ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 دي 1396     |     کد : 181752

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور:

بانوان فرهیخته فکر و اندیشه تولید می کنند

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور در تبریز گفت: جمعیت بانوان فرهیخته متشکل از زنان انقلابی، اساتید حوزه و دانشگاه بوده و در جهت تولید علم، فکر و اندیشه فعالیت می کنند.

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور در تبریز گفت: جمعیت بانوان فرهیخته متشکل از زنان انقلابی، اساتید حوزه و دانشگاه بوده و در جهت تولید علم، فکر و اندیشه فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نسرین پیر سمساری عصر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی آذربایجان شرقی تعداد اعضای اصلی جمعیت بانوان فرهیخته کشور را یک هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: اعضای اصلی جمعیت بانوان فرهیخته استان آذربایجان شرقی ۲۷۰ نفر است.

وی افزود: این افراد به عنوان اعضای اصلی مطرح هستند و بقیه بانوان فرهیخته در کارگروه های تعیین شده فعالیت می کنند.

پیرسمساری با اشاره به ایجاد کارگروه های تخصصی جمعیت بانوان فرهیخته کشور گفت: این کارگروه ها در چهار محور اساسی ایجاد شده و  شامل کارگروه اقتصاد، رسانه، تعمیق باورهای دینی و اقتصاد مقاومتی است.

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور در ادامه از تدوین ۴۰ طرح ملی توسط جمعیت بانوان فرهیخته کشور خبر داد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف ۴۰طرح ملی تدوین شده و نشست های منطقه ای و استانی آن در دست بررسی است.

وی از برنامه دیدار جمعیت بانوان فرهیخته کشوربا مقام معظم رهبری خبر داد و افزود:طبق هماهنگی های صورت گرفته ۱۸ اسفند ماه جلسه دیدار جمعیت بانوان فرهیخته کشور با رهبر معظم انقلاب برگزار می شود و این طرح های پیشنهادی در آن جلسه مطرح می گردد.

پیرسمساری با اشاره به فعالیت جمعیت بانوان فرهیخته کشور در ابعاد مختلف تصریح کرد: جمعیت بانوان فرهیخته یک تشکل غیر سیاسی و غیر دولتی است و اعضای آن متشکل از زنان انقلابی، اساتید حوزه و دانشگاه بوده و در جهت تولید علم، فکر و اندیشه فعالیت می کنند.

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور یکی از کارگروه های مهم و تاثیر گذار جمعیت بانوان فرهیخته را کارگروه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین الویت های جمعیت بانوان فرهیخته فعالیت در زمینه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی است و در این راستا نشست های تخصصی با برخی از مجموعه های  تاثر گذار در این زمینه صورت گرفته و طرح های اقتصاد مقاومتی آماده است.

پیرسمساری در ادامه در خصوص سفر جمعیت بانوان فرهیخته کشور طی هفته گذشته به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: طی هفته گذشته به همراه جمعی از بانوان فرهیخته کشور از مناطق زلزله زده غرب کشور بازدیدی صورت گرفت  که دستاوردهای این بازید در جای خود قابل تامل است.

دبیر کل جمعیت بانوان فرهیخته کشور با اشاره به روزهای بعد از وقوع زلزله خاطرنشان کرد:۱۰ روز اول بعد از زلزله به مراتب روزهای بسیار سختی از نظر افسردگی، خودکشی، روان پریشی و ... است و در واقع آنها نیازمند خدمات روانشناسی هستند.

وی ادامه داد: در این راستا و در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر در آن منطقه خیمه همدلی ایجاد گردید تا با همدلی سهمی در آرامش بخشی به این عزیزان داشته باشیم.

پیرسمساری افزود : همچنین مقرر شد دوستانی که از تبریز درمراسم بازدید حضور داشتند مراسم جشن تکلیف دختران دبستانی را در سرپل ذهاب برای افزایش روحیه و آشنایی هر چه بیشتر با مبانی دینی برگزار کنند


نوشته شده در   پنجشنبه 14 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode