ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 فروردين 1390     |     کد : 17994

موفقيت در جهاد اقتصادي در گروي جهاد جوانان كشور است

يك جامعه‌شناس با بيان اينكه موفقيت در "جهاد اقتصادي " در گروي جهاد جوانان كشور است، ‌گفت: جوانان مي‌توانند در سال "جهاد اقتصادي " از طريق انگيزه‌ها، توانايي‌ها و اعتقادات خود الگوي خوبي در پيشرفت كشور براي ساير كشورها باشند.

خبرگزاري فارس: يك جامعه‌شناس با بيان اينكه موفقيت در "جهاد اقتصادي " در گروي جهاد جوانان كشور است، ‌گفت: جوانان مي‌توانند در سال "جهاد اقتصادي " از طريق انگيزه‌ها، توانايي‌ها و اعتقادات خود الگوي خوبي در پيشرفت كشور براي ساير كشورها باشند.

امان قرائي مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادي براي استفاده از استعدادها، ‌توانمندي‌ها، خلاقيت‌ها و ابتكارات جوانان بايد به ايجاد اشتغال براي آنها پرداخت همچنين در اين سال بايد براي ورود جوانان به ميدان جهاد اقتصادي و به نمايش گذاشتن توانمندي‌هايشان تلاش كرد.

وي در ادامه افزود: منظور از "جهاد اقتصادي "، انقلاب اقتصادي و تلاش براي رسيدن به اهداف كلان اقتصادي است و جوانان بايد نقشي فعال‌تر در اين عرصه نسبت به ساير مردم داشته باشند.

اين جامعه‌شناس با بيان اينكه همه افراد در زمينه "جهاد اقتصادي " نقش مهمي دارند و بايد تلاش كنند تا در اين سال اقتصاد كشور را شكوفا كنند، عنوان كرد: "جهاد اقتصادي " به معناي جهاد در تمام زمينه‌ها به صورت كيفي و نه به شكل كمي است و رسيدن به ‌خوداتكايي كشور در سال "جهاد اقتصادي " نكته كليدي محسوب مي‌شود.

قرائي مقدم با بيان اينكه در سال "جهاد اقتصادي " بايد از افراط و تفريط خودداري شود، ادامه داد: "جهاد اقتصادي " منوط به نصب تابلو و بيلبورد نيست بلكه در اين زمينه بايد به صورت عملي كار كرد و هزينه‌هاي مصرفي جامعه را كاهش داده و به توليد به ويژه در صنايع زيربنايي توجه كرد.

وي با تأكيد بر اينكه اقتصاد ايران به اين جهاد نياز دارد، اضافه كرد: موفقيت در "جهاد اقتصادي " در گروي جهاد جوانان كشور است؛ در جهاد اقتصادي جوانان مي‌توانند از طريق انگيزه‌ها، توانايي‌ها و اعتقادات خود الگوي خوبي در جهت پيشرفت كشور براي ساير كشورها باشند.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode