ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 22 ارديبهشت 1403
شنبه 22 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1396     |     کد : 179862

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

عزاداری موجب آمرزش گناهان می شود

امام جمعه تبریز قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را پیشگیری از نابودی اسلام و تشیع دانست و گفت: با ورود امام سوم شیعیان به میدان نبرد اسلام دوباره زنده شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عزاداری موجب آمرزش گناهان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز دوشنبه در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با بیان اینکه تاثیر عزاداری مداحان در کشور زیاد است، اظهار داشت: یکی از تاثیرهای مهم عزاداری آمرزش گناهان است و بر اساس روایات اگر کسی برای سالار شهیدان عزاداری کند گناهان اش مورد عف خداوند قرار می گیرد.

وی گریه بر مصیبت اهل بیت را عاملی برای واجب کردن بهشت برای عزادار دانست و گفت: عاقبت بخیری، به دست آوردن ثواب، و بقای اسلام و احیای تشیع از تاثیرات عزاداری است.

امام جمعه تبریز قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را پیشگیری از نابودی اسلام و تشیع دانست و گفت: با ورود امام سوم شیعیان به میدان نبرد اسلام دوباره زنده شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه خداوند هیچ ستمی را در دل مظلوم پنهان نمی کند، بیان داشت: هر اقدامی که موجب زنده نگه داشتن یاد خداوند باشد، بزرگداشت آن به پرهیزگاری خواهد انجامید.

وی همچنین در ادامه گریه برای مصیبت اهل بیت(ع) را در اجابت دعا موثر خواند و اظهار داشت: اقدام ذاکران اهل بیت برای بقای تشیع ارزشمند است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: امروز دشمنان نظام با ابزارهای متنوع وارد میدان جنگ نرم شده‌ و از شیوه‌های ضدفرهنگی استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل هاشم موانع اصلی دشمنان اسلام و نظام را گسترش معارف اسلامی و تعمیق محبت اهل بیت در بین مردم و به ویژه در میان جوانان دانست و گفت: امیدواریم اشعار انقلابی و حماسی در شعرهای شما جاری و ساری باشد


نوشته شده در   سه شنبه 21 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode