ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 فروردين 1390     |     کد : 17854

جزئيات دورکاري 20 درصد مشاغل تا پايان 90

جزئيات دورکاري 20 درصد مشاغل تا پايان 90 جام جم آنلاين: معاون معاونت منابع انساني رياست جمهوري با اعلام اينکه 20درصد مشاغل تا پايان سال‎جاري بايد در دستگاه‌هاي دولتي دورکار شوند ، از فراهم شدن امکان صدور مجوز استخدام مشاغل دورکار خبر داد و گفت: دستگاه‎ها موظف شده‌اند کارگروه‌هايي را براي شناسايي مشاغل دورکار تشکيل دهند. احمد بزرگيان در گفت و گو با مهر از آخرين تصميمات و برنامه هاي مربوط به انجام دورکاري در دستگاه ها و بخش هاي دولتي خبر داد و گفت: اين موضوع در قالب برنامه 5 ساله پنجم

جام جم آنلاين: معاون معاونت منابع انساني رياست جمهوري با اعلام اينکه 20درصد مشاغل تا پايان سال‎جاري بايد در دستگاه‌هاي دولتي دورکار شوند ، از فراهم شدن امکان صدور مجوز استخدام مشاغل دورکار خبر داد و گفت: دستگاه‎ها موظف شده‌اند کارگروه‌هايي را براي شناسايي مشاغل دورکار تشکيل دهند.

احمد بزرگيان در گفت و گو با مهر از آخرين تصميمات و برنامه هاي مربوط به انجام دورکاري در دستگاه ها و بخش هاي دولتي خبر داد و گفت: اين موضوع در قالب برنامه 5 ساله پنجم توسعه و همچنين طرح تحول نظام اداري مطرح و دنبال مي شود.

معاون معاونت منابع انساني رياست جمهوري اظهار داشت: طبق پيش بيني هاي صورت گرفته در اين زمينه مشخص شده است که دستگاه ها بايد ضمن شناسايي مشاغل قابل دورکاري، تا پايان سال نيز 20 درصد مشاغل خود را در قالب دورکاري ساماندهي کنند.

بزرگيان همچنين به ادامه اين برنامه و تحقق 100 درصدي دورکاري تا پايان برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و افزود: تا پايان برنامه پنجم توسعه، 100 درصد مشاغلي که قابليت دورکاري دارند بايد مشمول اين اقدام شوند.

وي خاطرنشان کرد: همچنين در تهيه تشکيلات تفصيلي دستگاه ها نيز مشاغلي را که امکان انجام در خارج از محل کار و به صورت دورکاري دارند را نيز مشخص مي کنيم. در اين ارتباط از 10 تا 100 درصد مشاغل مختلف و قابل دورکاري در دستگاه ها شناسايي مي شوند.

اين مقام مسئول در معاونت منابع انساني رياست جمهوري ادامه داد: تمهيداتي انديشيده شده است تا براي مشاغلي که قابليت انجام دورکاري دارند، مجوز استخدام به صورت دورکاري صادر شود.

صدور مجوز استخدام به صورت دورکاري

به گفته بزرگيان ، بنابراين در آينده نزديک شاغليني به صورت 100 درصد دورکار استخدام مي شوند. البته ممکن است درصد بيشتر اين گروه ها در قالب مشاغل IT باشند.

معاون معاونت منابع انساني رياست جمهوري، تاکيد کرد: همچنين براي جدي تر شدن موضوع مربوط به دورکاري در دستگاه ها تکليف شده است تا در اين زمينه توسط دستگاه هاي مختلف کارگروه هايي نيز در سال جاري تشکيل شوند.

وي خاطرنشان کرد: در هر صورت موضوع مربوط به دورکاري يکي از مهم ترين برنامه هاي طرح تحول اداري دستگاه ها است که در ارزيابي عملکرد آنها نيز اين موضوع از آنها خواسته مي شود و دستگاه ها بايد گزارش دهند که در اين رابطه چه پيشرفت هايي داشته اند.

بزرگيان تصريح کرد: دستگاه ها نيز بايد گزارش دهند که چند درصد مشاغل آنها دورکار شده است. در کارکردهاي مربوط به سال گذشته نيز چنين موضوعاتي بايد مشخص شوند که از هر دستگاه چه ميزان دورکاري صورت گرفته است و کدام گروه ها از کارکنان آن دستگاه ها دورکار شده اند.

اين مقام مسئول در معاونت منابع انساني رياست جمهوري در خصوص وضعيت عملکردي دستگاه ها و همچنين دستگاه هاي پيشرو در زمينه اجراي دورکاري نيز توضيح داد و گفت: در اين رابطه هنوز ارزيابي هاي جديدي صورت نگرفته است اما تلاش مي کنيم تا در 3 ماهه ابتداي سال جاري، ارزيابي جديدي از وضعيت دستگاه هاي پيشرو در اين موضوع داشته باشيم.


نوشته شده در   يکشنبه 21 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode