ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1396     |     کد : 177148

امام جمعه هریس: انتخابات باید سالم و با گستردگی برگزار شود

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 29 فروردین افزود: نامزدهای انتخابات باید به پیشرفت و عدالت به عنوان دو شاخص مهم در دهه چهارم انقلاب توجه داشته باشند.

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 29 فروردین افزود: نامزدهای انتخابات باید به پیشرفت و عدالت به عنوان دو شاخص مهم در دهه چهارم انقلاب توجه داشته باشند.
وی اظهار کرد: ساده زیستی، درد آشنایی و پرهیز از اشرافی گری و تجمل پرستی از ویژگی های یک نامزد منتخب مردم بوده و باید مومن و پایبند به آرمان های انقلاب و شهدا و امام راحل باشد.
خطیب جمعه هریس با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و لزوم فعالیت جدی مسئولان کشور برای رفع این مشکلات یادآوری کرد: هم اکنون وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به نحوی است که مسئولان باید وجهه همت و تمام توان خود را برای مبارزه اقتصادی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم بکار گیرند.
حجت الاسلام احمدی ادامه داد: دشمن بر روی ضربه زدن اقتصادی به کشور متمرکز شده و تصور می‌کند که از این طریق می‌تواند مردم ایران را به زانو درآورد.
وی گفت: تلاش موذیانه و برنامه جدی دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران باید همت مسئولان را دوچندان کند تا به مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی توجه ویژه داشته و برای رفع آن ها تلاش خود را چند برابر کنند.
خطیب نماز جمعه هریس به مناسبت های هفته از جمله 12 اردیبهشت 1358 سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، پیشگیری از فعالیت های ناجوانمردانه ضد انقلاب در داخل و خارج و خنثی سازی توطئه های خارجی بود، بر اساس همین نیاز کمیته های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به صورت خودجوش تشکیل شد.
حجت الاسلام احمدی، افزود: در پی این اقدام ها دوم اردیبهشت 58 امام راحل به صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو را زیر نظر شورای انقلاب صادر کرد.
وی گفت: سپاه بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، هر عرصه ای از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم به خطر بیافتد عملا خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می داند.
امام جمعه هریس، مهمترین قلمرو عملکرد سپاه را عرصه نظامی، امنیتی، فناوری علمی و دفاعی، اقتصادی و فرهنگی و سیاسی اعلام کرد.
حجت الاسلام احمدی، با اشاره به انقلاب فرهنگی در کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بیش از هر چیز مرهون فرهنگ اسلامی و تعالیم حیات بخش اسلام است و تداوم و گسترش چنین انقلابی در گرو تبلور و رشد فرهنگ اسلامی در نسل های موجود و آینده است.
وی گفت: مهمترین وظایف انقلاب فرهنگی بعد از انقلاب، تصفیه دانشگاه ها از عناصر وابسته به استعمارگران و ابرقدرت ها، تجدیدنظر در نظام آموزشی و ساختارهای دانشگاه ها و متحول ساختن آن ها متناسب با نیازهای کشور از هر نظر و گنجاندن دروس خاص در برنامه های دانشکده ها است.


نوشته شده در   جمعه 1 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode