ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 فروردين 1390     |     کد : 17691

خريد و فروش زمين‎هاي قولنامه‌اي غير قانوني است

وزير مسکن وشهرسازي بر غير قانوني بودن خريد و فروش زمين‎هاي قولنامه‎اي تاکيد کرد و از مردم خواست از خريد و فروش اين زمين‎ها خودداري کنند.

 
جام جم آنلاين: وزير مسکن وشهرسازي بر غير قانوني بودن خريد و فروش زمين‎هاي قولنامه‎اي تاکيد کرد و از مردم خواست از خريد و فروش اين زمين‎ها خودداري کنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، علي نيکزاد با بيان اينکه خريد و فروش زمين هاي قولنامه اي، اقدامي فاقد و جاهت قانوني است، اظهار داشت: افرادي که زمين هاي قولنامه اي را خريد و فروش مي کنند، يقين داشته باشند که بالاخره مشکلي در کارشان پديد خواهد آمد.

وي با اشاره به اينکه مردم نبايد اندوخته مالي خود را در اختيار کساني که اقدام به فروش زمين هاي قولنامه اي مي کنند قرار دهند، تصريح کرد: با احتساب واحدهاي مسکوني که عمليات ساخت آنها از سال گذشته آغاز شده است، امسال تعداد کل واحدهاي مسکوني در دست ساخت کشور به 2 ميليون و 600 هزار واحد مي رسد و افراد مي توانند به جاي پرداخت هزينه بابت خريد زمين قولنامه اي، در طرح مسکن مهر صاحبخانه شوند.

وزير مسکن و شهرسازي از مردم خواست با خريد زمين هاي قولنامه اي مشکلات بعدي را براي خودشان، دولت و دستگاه قضايي ايجاد نکنند.

نيکزاد در ادامه از مبارزه با زمين خواري به عنوان يکي از برنامه هاي ويژه وزارت مسکن وشهرسازي ياد کرد و افزود: هم اکنون تعداد پرونده هاي در دست پيگيري اين وزارتخانه در بحث زمين خواري به بيش از 23 هزار پرونده مي رسد که ارزش برخي از آنها بالاي 500 ميليارد تومان است.

وي بر تلاش وافر وزارت مسکن وشهرسازي و ادارات حقوقي آن در استان ها و شوراي حفظ حقوق بيت المال مستقر در تهران براي مبارزه با زمين خواري تاکيد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه قضايي مساعدت لازم براي جلوگيري از تضييع حقوق بيت المال و مبارزه با زمين خواري را دارد.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode