ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 2 خرداد 1403
چهارشنبه 2 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 بهمن 1395     |     کد : 175472

برگزاری جلسه هم اندیشی خانه های قرآنی در ورزقان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان از برگزاری جلسه هم اندیشی خانه های قرآنی با حضور امام جمعه و معاون فرماندار در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت‌الاسلام سید حجت سیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان گفت: جلسه هم اندیشی خانه های قرآنی با حضور امام جمعه و معاون فرماندار روز دوشنبه مورخ 11/11/95 در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سیدی در این جلسه ضمن خیر مقدم به امام جمعه و معاون فرماندار از مسولین خانه های قرآنی تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از روند برنامه های قرآنی این اداره و خانه های قرآنی شهرستان ارائه داد.

وی افزود: قرآن،بهترین فتح کننده قلّه بلند عزت است.قرآن،چکیده جهان هستی است؛و طبق فرمایش امام باقر(ع): قرآن همانند دو ستاره تابناک آسمانی(خورشید و ماه)، صحنه زندگی انسان ها را روشن می‌کند.

وی افزود: عاشقان واقعی قرآن،کسانی هستند که شب ها،قرآن را تلاوت می‌کنند و با آن مأنوس هستند و روزها،در صحنه پرآشوب زندگی از آن الهام می گیرند، شبانگاهین پهلو از رختخواب ناز تهی می‌کنند و با دستورات شفابخش آن،بیماری قلبی و روحی خود را درمان می‌کنند.

در ادامه امام جمعه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره تبلیغات اسلامی گفت: پیامبر اسلام به‌عنوان هدایت گر جاودان جامعه بشری باید معجزه ای جاودان داشته باشد، اظهار کرد: اسلام به‌عنوان یک دین مبین تا روز قیامت برنامه مشخصی برای هدایت جامعه بشری ارائه داده است.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم معجزه جاودان و بی نظیر حضرت محمد(صلی الله و علیه وآله) است، اضافه کرد: هر فردی با نزدیکی به قرآن کریم از گناهان و آلودگی ها دور می‌شود به همین علت بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باید نهضت قرآنی بزرگی را در کشور آغاز کنیم تا جوانان را از گناهان در امان نگه داریم.

در آخر معاون فرماندار ضمن تقدیر وتشکر از زحمات اداره تبلیغات اسلامی گفت: آموزه های قرآنی می تواند جامعه را به سمت سعادت هدایت کند چراکه این آموزه ها سرچشمه ای الهی دارد به همین علت بخش های مختلف جامعه باید نسبت به ترویج آموزه های قرآنی اهتمام جدی داشته باشند.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 بهمن 1395  توسط   ورزقان ورزقان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode