ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 مهر 1395     |     کد : 173879

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان ورزقان بمناسبت ماه محرم الحرام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ این شهرستان بمناسبت ماه محرم الحرام خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت‌الاسلام سید حجت سیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان گفت: همایش طلایه داران تبلیغ این شهرستان بمناسبت ماه محرم الحرام با حضور امام جمعه محترم و فرماندار تلاشگر و مسولین محترم شهرستان در محل دفتر امام جمعه محترم این شهرستان برگزارشد.

سیدی در این همایش ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مسولین و مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) این شهرستان گفت: همانا با شهادت امام حسین(ع) حرارتی در دل مومنین شکل می‌گیرد که تا روز قیامت از بین نخواهد رفت.

وی افزود: گریه بر امام حسین(ع) گریه بر از دست دادن مال و همسر و فرزند و امثال آن نیست، بلکه گریه‌ای است که موجب تقرّب به ذات اقدس الهی می‌شود به این دلیل است که گریه کنندگان بر شهادت اباعبدالله(ع) پس از خروج از مجلس عزاداری، احساس سبک‌بالی می‌کنند. وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ نابرابر اقتصادی، سیاسی و اعتقادی است، خاطر نشان کرد: دشمن پس از شکست در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس، جنگ فرهنگی را دنبال می‌کند و با تمام توان به دنبال نابودی نظام اسلامی است.

وی در ادامه به مشکلات فرهنگی جامعه و منطقه پرداخت و روحانیون خواست این ماه را غنیمت شمرده و به مشکلات فرهنگی منطقه بپردازند. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی امام جمعه محترم شهرستان در این همایش با اشاره به برخی تلاش های دشمنان در طول تاریخ برای نابودی و انحراف در مسیر تشیع گفت: دشمنان مکتب تشیع با ایجاد تحریف در روایات ائمه معصومین(ع)، تخریب قبور مطهر ائمه(ع) و ایجاد فرقه‌‎هایی همچون بابیت و بهائیت در صدد مخدوش کردن چهره اسلام ناب بوده و هستند. امام جمعه محترم شهرستان افزود: با همه هجمه‌های دشمن پرنده تیزپرواز مکتب تشیع با دو بال عاشورا و مهدویت، روز به روز در حال اوج گرفتن است.


نوشته شده در   يکشنبه 18 مهر 1395  توسط   ورزقان ورزقان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode