ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395     |     کد : 173120

شفاف‌سازی مسئولان درباره پاداش‌ 7.5 میلیارد ریالی هیأت مدیره مس سونگون

حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورزقان با بیان اینکه مسئولان مس سونگون نباید در قبال پاداش 7.5 میلیارد ریالی اخیر به هیأت مدیره علیه من امام جمعه جوسازی کنند، اظهار داشت: اگر ریگی به کفشتان نیست از چه هراس دارید اگر فیش نجومی ندارید چرا سر و صدا به راه انداخته‌اید ما حرف و خواسته مردم را می‌گوییم.

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: مسئولان مس باید با مردم ورزقان رودررو بوده و در خصوص فیش‌های نجومی و پاداش اخیر شفاف‌سازی کرده و جوابگو باشند.

وی شفاف‌سازی پاداش‌ 7 میلیارد و 500 میلیون ریالی هیات مدیره شرکت مس سونگون و فیش‌های حقوق مدیران ارشد این شرکت را که از ثروت‌های عمومی جامعه استفاده می‌کنند خواسته مردم ورزقان و استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

مهدوی گفت: سالانه 8 هزار میلیارد ریال درآمد خالص معدن مس سونگون ورزقان از استخراج و تولید کنسانتره مس در شهرستان است که باید از مسئولین شرکت مس پرسید چه مقدار از این درآمد در شهرستان برای کمک به مردم محروم ورزقان هزینه می‌شود.؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت افزود: اقداماتی که دولت در این شهرستان انجام داده قابل بیان و جای تقدیر دارد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت نباید در انتخابات ورود کند، گفت: مسئولان باید با همدلی گره‌گشای کار مردم باشند و از ورود به عرصه انتخابات خودداری کنند.

حسن یحیوی فرماندار ورزقان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از افتتاح چندین پروژه بزرگ در طول هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: جاده ورزقان –خواجه که یکی از نیازهای اساسی شهرستان می‌باشد با پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدوارم هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

یحیوی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که از مسئولان آب و فاضلاب روستایی انجام شده مشکلات آب شرب روستائیان این شهرستان تا دهه‌فجر امسال حل خواهد شد.


نوشته شده در   شنبه 6 شهريور 1395  توسط   ورزقان ورزقان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode