ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 فروردين 1390     |     کد : 17051

سال 90 آغاز فصل جديدي در عرصه اقتصادي و رفاهي مردم آذربايجان شرقي

استاندار آذربايجان شرقي سال 90 را آغاز فصل جديدي در عرصه اقتصادي و رفاهي مردم استان اعلام كرد.

 
استاندار آذربايجان شرقي سال 90 را آغاز فصل جديدي در عرصه اقتصادي و رفاهي مردم استان اعلام كرد.

احمدعليرضا بيگي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز بر انجام كارهاي بزرگ اقتصادي و تحقق وعده‌هاي دولت در سال جديد تاكيد كرد.
وي با آرزوي موفقيت و كاميابي براي تمام مردم ايران اسلامي و استان اظهار اميدواري كرد، سال جديد براي تمام مردم استان سالي توام با خير و بركت باشد.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: سال 90 آغاز فصل جديدي در عرصه اقتصادي و رفاهي مردم آذربايجان شرقي خواهد بود و تحقق بيش از پيش وعده‌هاي دولت را در عرصه رفاه اجتماعي شاهد خواهيم بود.
وي با بيان اينكه توسعه اقتصادي در راستان موجب بهبود وضعيت معيشتي مردم خواهد شد،‌ ادامه داد: موضوع اشتغال‌آفريني به عنوان يكي از مهم‌ترين وعده‌هاي دولت در سال 90 مورد توجه جدي قرار مي‌گيرد و با توجه به برنامه‌ريزي مسئولان استاني شاهد تحول در اين زمينه در استان بوده و سال طلايي براي اشتغال استان ايجاد مي‌شود.
استاندار آذرباريجان شرقي به سياست دولت در تزريق 30 هزار ميليارد ريال از محل صندوق توسعه ملي براي اشتغال‌زايي اشاره كرد و عنوان داشت: تعهد استان در سال‌ گذشته ايجاد 42 هزار شغل بود كه با تحقق 1.7 برابري آن يعني 72 هزار شغل، دولت براي استان تعهد ايجاد 163 هزار فرصت شغلي از مجموع 2.5 ميليون فرصت شغلي كشور را در سال 90 تعيين كرده است.
بيگي با بيان اين كه آذربايجان شرقي با 800 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري خارجي جزو سه استان برتر در زمينه جذب سرمايه‌گذاري است، گفت: براساس آمار وزارت صنايع و معادن 14 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري داخلي هم در سال گذشته در استان صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: اميدواريم با به نتيجه رسيدن برخي پروژه‌هاي بزرگ مثل كارخانه ايران خودرو در سال 90 شاهد افزايش اين رقم باشيم.



نوشته شده در   چهارشنبه 3 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode