ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 فروردين 1390     |     کد : 17034

پيام نوروزي رئيس سازمان تبليغات اسلامي خطاب به جامعه تبليغي كشور

درروزهاي پاياني سال و در آستانه سال نو، حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر سيد مهدي خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، با صدور پيامي خطاب به مبلغان...

درروزهاي پاياني سال و در آستانه سال نو، حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر سيد مهدي خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، با صدور پيامي خطاب به مبلغان، جامعه تبليغي كشور و نيروهاي مخلص و تلاشگر اين سازمان، ضمن تبريك سال نو، تلاش‌هاي ايشان در مسير توسعه فرهنگ ديني را ستود و از پايداري و تعهدشان در پاسداري از خط ولايت تقدير به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، متن اين پيام به شرح ذيل است:
بهار، موسم سبز شکفتن‌هاست. رستاخيزسبز بهار نشان رويش زندگي است در رگ‌هاي جهان و هنگامه رستاخيز رنگ‌ريز طبيعت، وقت دميدن عطر بيداري بر جسم خواب‌آلود خاک، و زمان زايش دوباره زمين است هر كه درشگرفي اينهمه رنگ و شکوه ، اين همه عظمت، همراه با نو شدن برگ‌ها، سر زدن ريشه‌ها و سبزشدن بيشه‌ها، بهارمعنا را در سرزمين وجود خودش جست وجو کند و در ساحل پارسايي تن به امواج خروشان درياي خداوندي بسپارد، بهره خويش را از پيام رويش خاك برگرفته است.

آغاز سال نو و تجديد مطلع زمان، فرصتي براي تعالي و موقفي براي تفکر است زيرا حديث رويش كه پيام عمده بهار است فقط مخصوص طبيعت نيست، بلكه روييدن طبيعت آيينه‌اي است كه ضرورت رويش انسان‌ها را پيغام مي‌دهد و اين پيامي است كه متوجه مجموعه انساني پرظرفيت مستقر در منسجم‌ترين نهاد تبليغي كشور مي‌شود.

بي‌ترديد خانواده بزرگ سازمان تبليغات اسلامي همچنان كه در سال 89گام‌هاي بلندي را در عرصه توسعه فرهنگ ديني برداشت، سال جديد را نيز با اين انديشه آغاز مي‌كند كه همت بلند و افق‌هاي متعالي را درتمامي امورتبليغي و توسعه فرهنگ ديني مُنتهاي منظور و مقصدش قرار دهد.

سالي كه اينك رو به پايان است، براي سازمان تبليغات اسلامي، ميدان آزمون‌هاي بزرگي در مسير پاسداري از ميراث شهدا و امام راحل(ره) و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بود، در اين سال پرآزمون، مبلغان عزيز اين سلحشوران خط مقدم جبهه تبليغ، همراه با پيكره نيروي انساني مؤمن، بابصيرت و متعهد اين سازمان با بصيرتي مثال‌زدني، همانگونه كه از اين نهاد انقلابي و تبليغي نيز انتظار مي‌رفت، با تمام توان در صحنه حاضر شدند و همگام با درياي خروشان ملت غيور، عشق و ايمان بي‌بديل خود به مقام شامخ ولايت امر را به رخ معاندان و منافقاني كشيدند كه در تلاشي ناكام و مذبوحانه ستون خيمه انقلاب و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه را نشانه رفته بودند.

اينك با سپاس فراوان از عزم راسخ و همت بلندتان در مسير توسعه فرهنگ ديني، پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و مسير ولايت، درطليعه تحويل سال نو و سرآغاز سال 1390هجري شمسي، زحمات وتلاش‌هاي ارزشمندتان را در اين مسير ارج نهاده، فرارسيدن سال جديد و عيد نوروز را به يكايك اعضاي اين مجموعه عظيم تهنيت وشادباش مي‌گويم و از خداوند منان خواهانم كه اين فصل خجسته بر همگان سرآغاز سالي سرشار از بهروزي وموفقيت وتعالي باشد.

سيد مهدي خاموشي


نوشته شده در   سه شنبه 2 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode