ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 فروردين 1390     |     کد : 17026

رشد ‌29 درصدي سفرهاي نوروزي

رييس ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي كشور اعلام كرد: سفر در دو روز نخست تعطيلات نوروزي امسال ‌3/29 درصد رشد داشته است.

جام جم آنلاين: رييس ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي كشور اعلام كرد: سفر در دو روز نخست تعطيلات نوروزي امسال ‌3/29 درصد رشد داشته است.
شهباز يزداني در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به آغاز آمارگيري سفرهاي نوروزي از ‌27 اسفندماه سال ‌1389 اظهار كرد: در دو روز نخست تعطيلات سال گذشته يعني ‌27 و ‌28 اسفندماه، هشت ميليون و ‌740 هزار و ‌171 نفر سفر اتفاق افتاد كه در دو روز نخست تعطيلات نوروزي امسال اين رقم به ‌11 ميليون و ‌300 هزار و ‌810 نفر سفر رسيد كه با رشد ‌3/29 درصد رشد مواجه بود.

او با يادآوري اين‌كه امسال مسافران به دو روش «نفرسفر» و «اقامت» آمارگيري مي‌شوند، گفت: در دو روز نخست تعطيلات نوروزي سال گذشته يعني ‌27 و ‌28 اسفندماه سال ‌89 دو ميليون و ‌115 هزار و ‌933 نفرشب داشتيم كه امسال اين رقم به دو ميليون و ‌463 هزار و ‌951 نفرشب رسيد كه امسال با ‌4/16 درصد رشد مواجه بوديم.

يزداني ادامه داد: اين آمارها نشان مي‌دهد كه همان طور كه از قبل پيش‌بيني‌ مي‌شد، با وجود هدفمند شدن يارانه‌ها، مردم در هزينه‌هاي خود مديريت كردند و سفرهاي هدفمندي را انجام مي‌دهند.

رييس ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي كشور درباره مشكلاتي كه در دو روز نخست تعطيلات نوروزي اتفاق افتاده است، اظهار كرد: موارد متعددي در زمينه‌هاي مختلف به سامانه اطلاع‌رساني و نظارت ستاد تسهيلات سفرهاي كشور اعلام شده است؛ ولي ناظران ستاد در حال رسيدگي به آن‌ها هستند.

او همچنين با بيان اين كه در اين دو روز از استان‌هاي اصفهان، سمنان، قم و مركزي بازديد داشته است و امروز هم اين بازديد را در استان‌هاي زنجان و قزوين ادامه مي‌دهد، گفت: وضعيت سفر در حال حاضر بسيار عالي است و در گفت‌وگوهايي كه شخصا با برخي از مسافران در نقاط مختلف داشتم، هيچ نارضايتي‌اي اعلام نشد و تاكنون مشكل خاصي را بيان نكرده‌اند. ‌علاوه بر اين، نظارت عالي امسال با همكاري بخش خصوصي و دستگاه‌هاي اجرايي در حال انجام است.

يزداني در پايان با اشاره به سامانه اطلاعات گردشگري و نظارت ستاد تسهيلات سفرهاي كشور به شماره تلفن ‌09669 و سايت اينترنتي www.09669.ir بيان كرد: چنان‌چه مردم در سفرهاي خود با مشكل خاصي مواجه شدند و يا اطلاعات خاصي نياز داشتند، مي‌توانند با اين سامانه‌ها ارتباط برقرار كنند تا ضمن دريافت اطلاعات مورد نياز، به مشكلات آن‌ها نيز رسيدگي شود.


نوشته شده در   دوشنبه 1 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode