ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 اسفند 1389     |     کد : 16979

حضور چشمگير مسافر نوروزي در ورودي شهرهاي آذربايجان شرقي

معاون استاندار آذربايجان شرقي گفت: حجم ورود مسافران نوروزي به تبريز در مبادي ورودي اين شهر رشد چشمگيري يافته است.

 معاون استاندار آذربايجان شرقي گفت: حجم ورود مسافران نوروزي به تبريز در مبادي ورودي اين شهر رشد چشمگيري يافته است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد اشرف‌نيا ظهر امروز در آخرين جلسه هماهنگي تسهيلات نوروزي از آمادگي دستگاه‌هاي مختلف استان براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي خبر داد.
معاون استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به مسائل برون‌شهري و آزادراه‌هاي اطراف تبريز گفت: حجم مسافران نوروزي به تبريز در مبادي ورودي اين شهر رشد چشمگيري يافته و بزرگراه‌هاي استان پذيرايي ميهمانان است.
وي گفت: وضعيت بزرگراه بستان‌آباد مطلوب بوده و مجتمع‌هاي رفاهي نيز در دو طرف بزرگراه احداث شده و آماده ارائه خدمات به مسافران است.

* ارائه خدمات پمپ بنزين سيار در بزر‌گراه‌هاي آذربايجان شرقي
معاون استاندار آذربايجان شرقي از ارائه خدمات پمب بنزين سيار در بزرگراه‌هاي استان خبر داد و اظهار داشت: اين پمب‌بنزين‌ها علاوه بر پمب بنزين‌هاي ثابت در دو طرف بزرگراه در حال فعاليت است.
اشرف‌نيا، از آمادگي راهدارخانه‌هاي استان در اين ايام خبر داد و افزود: در بازديدي كه با حضور معاونت استانداري انجام شد اين موضوع تائيد شد و تجهيز بيشتر اين راهدارخانه‌ها نيز مورد توجه قرار گرفته است.

*كلنگ‌زني سالن بين‌المللي فرودگاه تبريز
وي با اشاره به حضور مسافران خارجي در تبريز اظهار داشت: در ايام عيد از كشورهايي مانند تركيه شاهد حضور قابل توجه مسافران خارجي در فرودگاه تبريز بوده‌ايم.
معاون استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به كلنگ‌زني سالن بين‌المللي فرودگاه تبريز تاكيد كرد: سالن 14 هزار متري ترمينال بين‌المللي فرودگاه تبريز در مدت 18 ماه ساخته مي‌شود و در ارتقاي خدمات به مسافران بسيار موثر است.‌

* توافق استانداري با اداره‌كل اوقاف در مورد باز بودن درب مساجد در تبريز
اشرف‌نيا با اشاره به توافق استانداري با اداره‌كل اوقاف در مورد باز بودن درب مساجد در تبريز و شهرهاي مسافرپذير استان گفت: درب مساجد مهم و مركزي با همكاري اداره‌كل اوقاف و نظارت فرمانداري‌ها باز هستند تا مردم بتوانند به اداي وظايف ديني خود بپردازند.


نوشته شده در   يکشنبه 29 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode