ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 اسفند 1389     |     کد : 16929

تبريزي‌ها براي دفاع از مردم بحرين اعلام آمادگي كردند

نمازگزاران تبريزي با در دست داشتن پرچم سرخ يالثارات‌الحسين(ع) بر آمادگي خود براي دفاع از مردم مظلوم و بي‌دفاع بحرين تاكيد كردند.


نمازگزاران تبريزي با در دست داشتن پرچم سرخ يالثارات‌الحسين(ع) بر آمادگي خود براي دفاع از مردم مظلوم و بي‌دفاع بحرين تاكيد كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، هزاران تن از نمازگزاران جمعه تبريز امروز پس از اقامه نماز جمعه مسير مصلاي امام خميني(ره) تا ميدان ساعت تبريز را در اعتراض به جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه عليه مردم بحرين راهپيمايي كردند.
راهپيمايان خشمگين با شعارهاي قرآني از جمله «تبت يدا ابي لهب» و نيز شعار مرگ بر آل‌سعود دخالت مزدوران سعودي و وهابي را در اين جنايات محكوم كردند.
تظاهركنندگان همچنين با سردادن شعارهايي همچون «مسلمان بحريني دشمن استبداد است»، مرگ بر آمريكا، اسرائيل جنايت مي‌كنه، آمريكا حمايت مي‌كنه و سعودي جنايت مي‌كنه، آمريكا حمايت مي‌كنه خشم و انزجار خود را از كشتار مردم بي‌دفاع بحرين اعلام كردند.
همچنين در اين راهپيمايي شعارهاي مانند كربلاي بحرين سر داده شد و جمعي از جوانان تبريزي با در دست داشتن پرچم سرخ يالثارات حسين(ع) بر آمادگي خود براي دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع بحرين تاكيد كردند.
نمازگزاران تبريزي با شعارهايي در حمايت از قيام اسلام‌خواهانه ملت‌هاي منطقه، كشتار مردم ليبي، بحرين و يمن را محكوم كرده و خواستار توقف كشتار مردم و خروج نظاميان عربستان و امارات از اين كشور هستند.
نمازگزاران با شعارهاي «الله‌اكبر»، «مرگ بر آمريكا»، «مسلمان بحريني تو رهرو حسيني»، «حكومت آل سعود دشمن اتحاد مسلمين»، «مرگ بر حكومت آل خليفه» و «يا حجت‌ابن‌الحسن عجل الي ظهورك» جنايات عليه مردم بحرين را محكوم كردند.
شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل در كنار دعاي اللهم عجل لوليك مردم تبريز فضاي اين شهر را عطر آگين كرده بود.
آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در پايان راهپيمايي نمازگزاران تبريزي در حمايت از مردم بحرين و محكوم كردن جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه اظهار داشت: آنچه در حوادث خونين اين كشور مي‌گذرد به عنوان كربلاي بحرين ناميده شده و حوادث بسيار دلخراشي در اين كشور جريان دارد.
وي تصريح كرد: حكومت اين كشور علاوه بر سركوب وحشيانه مردم به دستگيري گسترده رهبران و علماي انقلابي اين كشور مبادرت كرده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: موج اعتراض‌ها و راهپيمايي‌ها به جنايات آل‌سعود و آل‌خليفه در بحرين جهاني و در كشورهاي مختلف جهان از جمله عراق، تركيه، انگلستان و كشورهاي ديگر دخالت نظامي عربستان سعودي و جنايت عليه مردم اين كشور محكوم شده است.
وي با اشاره به راهپيمايي اعتراض‌آميز مردمي عليه اين جنايات اظهار داشت: در اين راهپيمايي‌ها نبايد نقش آمريكا و رژيم صهيونيستي و مرگ بر آمريكا و اسرائيل مورد غفلت باشد چرا كه آنان در اين حنايات دست دارند.
امام جمعه تبريز تاكيد كرد: آمريكا بايد بداند كه بايد به انقلاب مردمي بحرين سر تسليم فرود آورد و از حمايت آل‌خليفه دست بردارد.
وي گفت: سركوب مردم بحرين در منامه نشان داد كه دموكراسي خواهي آمريكا و عوامل‌اش، افسانه‌اي بيش نيست.
آيت‌الله شبستري با اشاره به خيزش‌هاي اسلامي صورت گرفته در برخي كشورهاي مسلمان عربي، گفت: موج بيداري اسلامي در اين كشورها به بركت انقلاب اسلامي است.
همچنين در پايان اين راهپيمايي قطعنامه سراسري قرائت شد و مردم نمازگزار با قرائت دعاي فرج امداد الهي را براي پايان مظلوميت شيعه خواستار شدند.


نوشته شده در   جمعه 27 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode