ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 29 مهر 1387     |     کد : 1350

مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش: نيروهاي مسلح ايران جان فدايان ارزش‌هاي اسلامي هستند

به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، مراسم مشترك دانش‌آموختگي، تحليف و اعطاي سردوشي به دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران عصر امروز يكشنبه با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي در دانشگاه امام علي(ع) برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران نواخته شد و فرمانده دانشگاه افسري امام علي(ع) به حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده كل قوا خير مقدم گفت.
سپس رهبر انقلاب اسلامي با حضور در يادمان شهداي 8 سال دفاع مقدس، براي علوّ درجات شهدا و ارواح طيبة آنان فاتحه قرائت كردند و از يگانهاي حاضر در ميدان سان ديدند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده كل قوا در اين مراسم، نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را حصار و بازوهاي مستحكم كشور برشمردند و افزودند: ملت، پشتيبان نيروهاي مسلح است و آنان را جزو لاينفك خود مي‌داند.
رهبر انقلاب اسلامي، نيروهاي مسلح كشور را از اجزاي بسيار مهم اقتدار ملي دانستند و خاطرنشان كردند: اين "اقتدار و مظهر قدرت ملي"، زماني اهميت مضاعف پيدا مي‌كند كه نيروهاي مسلح علاوه بر سلاح و توانايي دفاع از كشور، به نيروي ايمان و قدرت معنوي و روحي مجهز شوند و اكنون ايران اسلامي با داشتن جوانان مسلح و سربازان شجاع، رشيد و مؤمن داراي اقتدار كم نظيري در جهان و سراسر تاريخ است.
فرمانده كل قوا افزودند: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي، فقط با قدرت سلاح، عظمت و ابهت خود را نشان نمي‌دهند، بلكه اقتدار معنوي آنان به بركت صلابت ايمان، دفاع از ارزشهاي اصيل توحيدي و انسانيت متجلي مي شود .
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، ارتشِ قدرت‌هاي جهاني را وسيله زورگويي و فرونشاندن آتش حرص و طمع ابرقدرت‌ها دانستند و خاطرنشان كردند: نيروهاي مسلح ايران جان فدايان ارزش‌هاي اسلامي هستند و براي تثبيت فضايل الهي و انساني است كه تمرين و مقاومت مي‌كنند، در ميدانها مي‌ايستند و پيروزي قطعي و قاطع را به دست مي‌آورند.
فرمانده كل قوا با اشاره به پيروزي ايمانِ جوانانِ شجاعِ حزب‌الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژيم صهيونيستي و اعتراف آنان به ذلت شكست، افزودند: اين پيروزي به معني برتري و اقتدار معنوي بر قدرتهاي مادي است و جوانان عزيز ارتشي، سپاهي، بسيجي و نيروي انتظامي بايد قدر امتياز استثنايي ايمان و معنويت خود را بدانند.
حضرت آيت الله خامنه اي فرمانده كل قوا با اشاره به شجاعت، ايمان، صلابت و ايثار ملت در مقابل دشمنان و وادار كردن آنان به عقب‌نشيني خاطرنشان كردند: دشمناني كه در آغاز انقلاب اسلامي و تشكيل نظام جمهوري اسلامي تصور نمي‌كردند اين ملت بتواند در مقابل طوفانهاي مخالفت آنان ايستادگي كند، اكنون با تجربه اي 30 ساله اعتراف مي‌كنند ايران اسلامي و نيروهاي مسلح آن، در قويترين موقعيت قرار دارد.
رهبر انقلاب اسلامي، نيروهاي مسلح كشور را به كسب فضايل بزرگ معنوي، فراگيري علوم، انضباط كامل، آمادگي دائمي و اخلاص در عمل توصيه كردند


نوشته شده در   دوشنبه 29 مهر 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode