ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 2 دي 1389     |     کد : 13151

ضريب رشد طلاق در آذربايجان شرقي 300 درصد كاهش يافت

مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: ضريب رشد طلاق در استان در هشت ماه امسال 300 درصد كاهش يافت.

 مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: ضريب رشد طلاق در استان در هشت ماه امسال 300 درصد كاهش يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رضا عبدالهي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر توجه اين اداره كل براي مكانيزه كردن امور تاكيد كرد.
وي با اشاره به مصوبات شوراي فرهنگ عمومي كشور اظهار داشت: بر اساس روز مصوبه اخير اين شورا روز سوم دي به عنوان روز ثبت احوال اعلام شده است و در اين ايام سازمان ثبت احوال كشور و استان حساسيت‌هاي موجود در زمينه آمار حياتي را به مردم تشريح مي‌كند.
مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي اظهار داشت: ثبت احوال يك ارگان زيرساختي و حكومتي است و داراي اهميت خاصي در جامعه مي‌شود و با توجه به نامگذاري روز خاص به نام ثبت‌احوال اهداف متعددي دنبال مي‌شود.
عبدالهي تاكيد كرد: سوم دي ماه به عنوان روز فرهنگ‌سازي ثبت احوال نامگذاري شده است چرا كه اطلاع رساني و فرهنگ‌سازي صحيح در مورد اقدامات به موقع ثبت احوالي ضروري است.
وي يادآور شد: تشريح قوانين موجود به مردم از اهداف سازمان ثبت احوال كشور است و اهميت اين قوانين به واسطه لزوم تحقق عدالت است.
مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: براي تحقق عدالت در كشور نيازمند تحقق كامل دولت الكترونيك هستيم و دولت براي رسيدن به اهداف عدالت محور خود بايد هر چه سريع‌تر دولت الكترونيك را به سرانجام برساند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به كاهش ميزان ضريب رشد طلاق در استان اشاره كرد و گفت: ضريب رشد طلاق در آذربايجان شرقي در هشت ماه امسال 300 درصد كاهش يافت.
مديركل ثبت احوال آذربايجان شرقي تصريح كرد: ميزان طلاق در سال گذشته با رشد مواجه بوده و به بيش از 18 درصد رسيده ولي امسال روند رشد طلاق با كاهشي قابل توجه نسبت به سال 88 مواجه بوده و ضريب رشد طلاق به 5.2 رسيده است.
وي گفت: رشد آمار طلاق در استان وجود دارد اما بايد توجه داشت كه طلاق در هشت ماه امسال 4 هزار و 124 فقره بوده است كه با توجه به آمار 3 هزار و 920 فقره طلاق در سال 88 شاهد روند نزولي در رشد ميزان طلاق نسبت به درصدهاي سال 87 هستيم.


نوشته شده در   پنجشنبه 2 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode