ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 آذر 1389     |     کد : 12102

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار نخست وزير لبنان:تنها عامل بازدارنده رژيم غاصب اسرائيل مقاومت است

حضرت آيت‌الله خامنه‎اي با اشاره به تجاوزهاي رژيم صهيونيستي به لبنان فرمودند: رژيم صهيونيستي اگر بتواند از بيروت و حتي طرابلس هم عبور خواهد كرد تا سوريه را محاصره كند اما تنها عامل بازدارنده رژيم غاصب اسرائيل، مقاومت است.

 
حضرت آيت‌الله خامنه‎اي با اشاره به تجاوزهاي رژيم صهيونيستي به لبنان فرمودند: رژيم صهيونيستي اگر بتواند از بيروت و حتي طرابلس هم عبور خواهد كرد تا سوريه را محاصره كند اما تنها عامل بازدارنده رژيم غاصب اسرائيل، مقاومت است.
گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (دوشنبه) در ديدار سعد حريري نخست وزير لبنان و هيأت همراه، لبنان را كشوري مهم و خط مقدم مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي خواندند و اظهار داشتند: جمهوري اسلامي ايران خواهان لبناني آباد، سعادتمند، برجسته و پيشرو است.

ايشان با تأكيد بر اينكه ايران از هيچ كمكي براي پيشرفت و آباداني لبنان دريغ نخواهد كرد، افزودند: سعادتمندي مردم لبنان موجب خوشحالي ايران است، همان‏گونه كه رنج و محنت لبنان نيز باعث اندوه ايران خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به مذاكرات انجام گرفته در تهران، خاطرنشان كردند: زمينه‌هاي تعميق روابط دو كشور در عرصه هاي مختلف موجود است و اين روابط، به‎خصوص در بخش هاي تجاري، عمراني و سازندگي بايد گسترش بيشتري يابد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تجاوزهاي مستمر رژيم صهيونيستي به لبنان و ادامه انگيزه‌هاي تجاوزطلبانه اين رژيم غاصب افزودند: رژيم صهيونيستي اگر بتواند از بيروت و حتي طرابلس هم عبور خواهد كرد تا سوريه را محاصره كند اما تنها عامل بازدارنده رژيم غاصب اسرائيل، عامل مقاومت است.

ايشان با بيان اينكه لبنان تنها كشور عربي است كه توانسته رژيم صهيونيستي را شكست دهد، خاطرنشان كردند: مقاومت تنها عاملي است كه دشمنان لبنان، توانايي ايستادگي در مقابل آن را ندارند، بنابراين بايد قدر آن را دانست.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: تا زماني كه رژيم غاصب صهيونيستي وجود دارد، لبنان نيز نيازمند مقاومت است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اظهار خرسندي از روابط خوب آقاي سعد حريري با آقاي سيدحسن نصرالله و مسئولان مقاومت، تأكيد كردند: اين روابط بايد بيش از پيش تقويت شود.

ايشان با تأكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران، از وحدت و استقلال لبنان حمايت مي‌كند، افزودند: لبنان كشوري چندمذهبي است كه پيروان اديان و فرق مختلف در طول ساليان متمادي با آرامش و همدلي در كنار يكديگر زندگي كرده اند اما برخي به دنبال ايجاد تشنج و نزاع هاي مذهبي هستند كه بايد در مقابل اين انگيزه ها ايستاد.

رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به ديدار چندين سال قبل مرحوم رفيق حريري نخست وزير پيشين لبنان با ايشان، تلاشهاي وي را براي پيشرفت لبنان يادآور شدند.


نوشته شده در   دوشنبه 8 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode