ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 آذر 1389     |     کد : 12082

اگر هنجارها را به هنجار قرآني تبديل کنيم، موفق مي شويم

رئيس کميته ادارات و سازمان هاي دولتي کارگروه عفاف و حجاب آذربايجان شرقي؛ اسلام را ديني، دانست که جواب تمام سوالات بشر را داراست.

رئيس کميته ادارات و سازمان هاي دولتي کارگروه عفاف و حجاب آذربايجان شرقي؛ اسلام را ديني، دانست که جواب تمام سوالات بشر را داراست.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي؛ مدير كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي در جمع خواهران بسيجي ادارات و سازمان هاي استان، طي سخناني با اشاره به جامعيت مکتب فکري اسلام و برتري آن نسبت به ديگر مکتب هاي موجود در جهان، گفت: ازديرباز مکتب هاي بسياري در جوامع غربي براي پاسخگويي به نياز هاي روزمره انسان پيدا شده، که نه تنها نتوانسته اند به اين نيازها پاسخگو باشند، بلکه زمينه گسترش اين نيازها و نيازهاي کاذب و انحرافي ديگر را نيز فراهم کرده اند.

حجت الاسلام عظيمي يکي از نيازهاي اساسي آدمي را تامين نيازهاي عاطفي و جنسي دانست و يادآور شد: براي برطرف کردن اين نيازها، مکاتبي بزرگ در غرب شکل گرفت که برخي از اين مکتب ها ايدئولوژي سرکوب نيازهاي جنسي و برخي ديگر، ايدئولوژي عدم محدوديت براي تامين اين نيازها را در پيش گرفتند که هر دو اين مکتب ها در حال سقوط و نابودي هستند.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي انديشه ها و روش هاي مکاتب مذکور را محکوم به شکست عنوان کرد و تصريح کرد: مکتب اسلام با رد هر دو اين مکتب ها، براي تامين تمامي نيازهاي بشر برنامه اي جامع و کامل دارد که از نظر اين مکتب بزرگ آسماني، ازدواج بهترين روش براي تامين مشروع نيازهاي جنسي و عاطفي مي باشد.

وي حفظ عفاف و حجاب را از يکي ديگر از نيازهاي انسان دانست که اگر رعايت نشود، سبب هلاکت ارزش هاي انساني و به هم خوردن نظم جامعه مي شود.

وي افزود: حجاب و پوشش اسلامي فقط مختص خواهران نيست، بلکه در دين اسلام بر حفظ اين ارزش والا توسط خواهران و برادران تاکيد شده و ما به عنوان يک فرد مسلمان وظيفه داريم که فرهنگ قرآني را در زندگي مان جاري سازيم، چرا که اگر هنجارهاي جامعه را به هنجارهاي قرآني تيديل کنيم در رسيدن به اهداف والاي انقلاب اسلامي موفق مي شويم.وي گفت: هدف دشمنان ملت ايران تغيير ارزش ها و باورهاي ايرانيان است که در اين حوزه دشمن سعي دارد با ترويج بي حجابي و گسترش اعتياد در بين جوانان ما، به اهداف پليد خود جامه عمل بپوشاند. مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در پايان گفت که اساسي ترين و مهمترين راهکار براي مقابله با هجمه فرهنگي دشمنان، تحکيم بنياد خانواده، بر پايه اصول اسلامي است.


نوشته شده در   دوشنبه 8 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode