ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 آذر 1389     |     کد : 11748

خط و نشان تراكتور سازي براي مدعيان جام حذفي

تيم تراكتورسازي با پيروزي پنج بر دو مقابل شهرداري تبريز به مرحله يك‌ چهارم نهايي صعود كرد و براي ساير مدعيان جام‌حذفي خط و نشان كشيد.

 تيم تراكتورسازي با پيروزي پنج بر دو مقابل شهرداري تبريز به مرحله يك‌ چهارم نهايي صعود كرد و براي ساير مدعيان جام‌حذفي خط و نشان كشيد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عصر امروز از مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي كشور، تيم تراكتورسازي تبريز با ارائه يك بازي هجومي موفق شد تيم شهرداري تبريز را با نتيجه پرگل پنج بر دو شكست دهد.
اين بازي در حضور 20 هزار تماشاگر تبريزي در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز به داوري عليرضا فغاني و كمك‌هاي محمدرضا ابوالفضلي و مهدي عاليقدر برگزار شد و در نهايت تراكتورسازي با پيروزي در اين بازي راهي مرحله يك چهارم نهايي شده و حريف تيم ملوان بندر انزلي شد.
اشتياق پيروزي براي تراكتورسازي در همان لحظات اوليه بازي نمايان شد. شوت جاسم كرار از فاصله 25 متري به تير دروازه شهرداري برخورد كرده و در بازگشت ترشيز مي‌توانست توپ را وارد دروازه خالي تيم شهرداري كند اما وي قدر اين موقعيت عالي را ندانست.
پنج دقيقه بعد همكاري گودرزي و دقيقي فرصت خوبي را براي شهرداري فراهم كرد كه اين موقعيت هم براي تيم شهرداري گلي در بر نداشت.
در دقيقه 11 همكاري آندرانيك و جاسم كرار و پاس عالي كرار، دانش دوست را در موقعيت گل قرار داد تا وي گل اول تيم تراكتور سازي را به ثمر برساند.
در دقيقه 15 بازي تراكتورسازي به گل دوم خود دست يافت. جاسم كرار در اين گل نقش بسزايي داشت و موجب سردرگمي مدافعان تيم شهرداري شده تا شوت عليزاده به توپ بعد از برخورد به پاي مدافع شهرداري به درون دروازه اين تيم راه يابد.
در دقيقه 29 تراكتور سازي به گل سوم خود نيز دست يافت.
محمد ابراهيمي بعد از جا گذاشتن دو مدافع، با حركت عرضي در محوطه جريمه و يك شوت سهمگين دروازه‌بان تيم شهرداري تبريز را غافلگير كرده تا برتري سه بر صفر براي تراكتور سازي ثبت شود.
شهرداري تبريز كه به شدت تحت فشار تراكتور سازي قرار داشت در دقيقه 39 توسط ادواردو بازيكن برزيلي خود صاحب موقعيت عالي گل شد اما در هر دو بار عباس محمدي مانع از گلزني تيم شهرداري شد.
در دقيقه 44 همكاري جاسم كرار و محمد ابراهيمي و يك پاس عالي از كرار، دانش دوست را با دروازه خالي تيم شهرداري روبه‌رو ساخت تا وي با يك بغل پا توپ را وارد دروازه تيم شهرداري كرده و گل چهارم تيمش را به ثمر رساند.
بازي هجومي تيم شهرداري در نيمه نخست و عقب‌نشيني تيم تراكتورسازي خيلي زود نتيجه داده و غفوري در دقيقه 59 از زاويه بسته گل اول تيم شهرداري را به ثمر ساند.
هنوز يك دقيقه از اين گل نگذشته بود كه خطاي اكرامي روي دقيقي از سوي داور مسابقه پنالتي اعلام شده تا خود سعيد دقيقي با زدن اين ضربه گل دوم تيمش را به ثمر رساند.
در دقيقه 86 سعيد دقيقي اين فرصت را داشت كه نتيجه را به حداقل برساند اما وي در حالت تك به تك با دروازه‌بان تيم تراكتور سازي توپ را به خارج فرستاد.
در دقيقه 90 حركت پا به توپ پيمنا و پاس عمقي وي، جاسم كرار را با دروازه‌بان تيم شهرداري تك‌ به تك كرد تا كرار بعد از جا گذاشتن نوشي صوفياني توپ را به تور تيم شهرداري رسانده و براي پنجمين بار تيمش را غرق شادي كند.
بالاخره در دقيقه 92، ترشيز نتوانست از پاس عالي آندرانيك استفاده كرده و دروازه خالي تيم شهرداري را باز كند تا براي دومين بار در اين بازي فرصت 100 در صد گل را هدر دهد.
عليرضا فغاني داور اين مسابقه عباس محمدي، محمد ابراهيمي را از تيم تراكتور سازي و بابك حاتمي از تيم شهرداري را با كارت زرد جريمه كرد.
همچنين علي عليزاده از تيم تراكتور سازي و مهدي محمدپور از تيم شهرداري تبريز با دريافت كارت زرد دوم از ميدان مسابقه اخراج شدند.
داور اين مسابقه همچنين علي صالح پناهي سرپرست تيم شهرداري تبريز را نيز اخراج كرد.

*اسامي تيم تراكتورسازي تبريز:
عباس محمدي، محمد نصرتي، مجتبي ترشيز، مصطفي اكرامي، مرتضي اسدي، مهدي كياني، آندرانيك تيموريان، كرار جاسم محمد، علي عليزاده، محمد ابراهيمي(از دقيقه 46 عليرضا جليلي)(از دقيقه 86 علو ترائوره)، داود دانش دوست(از دقيقه 70 لئوناردو پيمنتا)
سرمربي: فراز كمالوند
سرپرست: جمشيد خطيبي

اسامي تيم شهرداري تبريز:
داود نوشي صوفياني، ابراهيم ابرقوئي، مهدي محمدپور، بابك حاتمي(از دقيقه 46 محمد رضا طهماسبي)، حبيب گرداني، كارلوس ادواردو سوراس(از دقيقه 60 علي كريمي)، شهرام گودرزي، وريا غفوري، رسول پيرزاد، محمد ايران پويان(از دقيقه 50 ميثم بائو)، سعيد دقيقي
سرمربي: حميد درخشان
سرپرست: علي صالحي پناهي


نوشته شده در   دوشنبه 1 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode