ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 30 آبان 1389     |     کد : 11716

هفت پيروزي و يك شكست در دور مقدماتي براي نمايندگان فرنگي ايران

در دور مقدماتي رقابت‌هاي اوزان 55، 60 و 66 كيلوي كشتي فرنگي بازي‌هاي آسيايي، هفت پيروزي و يك شكست از آن نمايندگان ايران شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از گوانگجو،‌ مسابقات كشتي فرنگي بازي‌هاي آسيايي 2010 از ساعت 5:30 صبح امروز به وقت تهران در اوزان 55، 60 و 66 كيلو در گوانگجو آغاز شد.
در وزن 55 كيلو حميد سوريان كه از سال 2005 تاكنون در كليه مسابقات جهاني به مدال طلا رسيده، در دور اول جين چول گيون را در سه تايم از پيش رو برداشت. او در فينال جهاني 2010 مسكو نيز اين حريف را شكست داده بود.
سوريان در دور بعدي نيز چول ون اين از كره‌شمالي را در دو تايم از پيش رو برداشت؛ اما در مرحله نيمه‌نهايي كه مي‌توانست وي را به سوي مدال طلا رهنمون كند، مغلوب كوهي هاسگاوا از ژاپن شد تا به ديدار رده‌بندي وزن اول برسد.
او يك مبارزه ديگر براي كسب مدال برنز پيش رو خواهد داشت.

در وزن 60 كيلو اميد نوروزي در دو تايم و با نتايج شش بر صفر و دو بر صفر شكست را به ريوتارو ماتسوموتو از ژاپن نايب قهرمان جهان تحميل كرد.
وي در دومين مبارزه‌اش ژن زي از چين را با نتيجه مشابه سه بر صفر در دو تايم از پيش رو برداشت و در مرحله نيمه‌نهايي شكست را جاماشيف از ازبكستان تحميل كرد.
او در سه تايم از سد اين حريف گذشت.
حريف ديدار نهايي او جي هيون جانگ از كره‌جنوبي خواهد بود.

در وزن 66 كيلو سعيد عبدولي دارنده دو مدال طلال جوانان جهان كه با قرعه بسيار راحتي مواجه شده بود، در دور اول استراحت كرد.
وي در دور دوم حريف تايلندي را از پيش رو برداشت و بعد از آن نيز در دو تايم سانجي كومار رانا از هند را شكست داد تا فيناليست شود.
وي براي كسب مدال طلا به مصاف حريفي از قزاقستان خواهد رفت.
فردا نيز اين رقابت‌ها در اوزان 74، 84 و 96 كيلو پيگيري خواهد شد.


نوشته شده در   يکشنبه 30 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode