ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1389     |     کد : 11481

افشارزاده: انتظار مدال طلا نداشتيم

دبير کل کميته ملي المپيک ضمن ابراز رضايت از عملکرد کاروان ورزش ايران تا اين مرحله از شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي گفت: تا به امروز تمام نتايج به دست آمده طبق انتظارات بوده و نتيجه‎اي غير از اين نداشتيم.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با مهر اظهارداشت: پيش از اعزام کاروان ورزش ايران به محل برگزاري بازي‌هاي آسيايي2010 انتظاراتي از ورزشکاران اين کاروان داشتيم و بر اساس آن پيش‎بيني‎هايي هم در مورد عملکرد کلي کاروان انجام داده بوديم.

وي ضمن تاکيد بر سطح بالاي بازي‌هاي آسيايي و حضور پرقدرت ورزشکاران ديگر کشورها در اين دوره بازي‎‌ها افزود: خوشبختانه اين شرايط فعلا تاثيري بر عملکرد ورزشکاران ما نداشته است چون هر آنچه تاکنون رقم خورده است مطابق انتظارات و پيش‌بيني‌ها بوده است.

وي به ثبت چهار مدال برنز و نقره براي ايران در جدول توزيع مدال‌ها يادآور شد: بر اينکه ورزشکاران ما هنوز موفق به کسب مدال طلا نشده‌اند انتقاد زيادي وارد نيست چرا که تا حالا و در رقابت‌هاي برگزار شده انتظار مدال طلا نداشتيم.

«حتي در مورد آرش ميراسماعيلي انتظاري براي کسب مدال وجود نداشت؟» افشارزاده  در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر گفت: البته من مبارزه آرش ميراسماعيلي را از نزديک نديدم. نمي‎دانم به طور دقيق چگونه مبارزه‎اي داشت. هم در مورد اينکه چه انتظاري هم در اين مورد وجود داشت، صحبتي ندارم.

سرپرست کاروان ورزش کشورمان در بازي‌هاي آسيايي 2010 چين در بخشي از صحبت‎هاي خود تصريح کرد: بازي ‌هاي آسيايي مانند خيلي از رويدادهاي ديگر در روزهاي  ابتدايي خود استرس بيشتري براي ورزشکاران و تيم‎هاي شرکت کننده دارد تا زمانيکه با جو مسابقات و حريفان‌شان هماهنگي حاصل کنند. با در نظر اين موضوع و ديگر جوانب کاروان ورزش ايران ساعات خوبي را تا به اين لحظه در گوانگجو داشته است.

دبيرکل کميته ملي المپيک خاطرنشان کرد: همينکه کاروان ورزش ايران از همان روز نخست بازي‌ها و ساعات اوليه آن موفق به کسب مدال شد، اميدوار کننده است. از همه ورزشکاران‌مان بابت تلاشي که تا به امروز در بازي‎هاي داشته‎اند تشکر مي‌کنم و اميدوارم تا پايان به تلاش خود براي کسب نتايج هر بهتر ادامه دهند.

افشارزاده ضمن بيان اينکه در اين دوره از بازي‎ها بين 13 تا 15 مدال به دست مي ‎رويم، گفت: تا حالا که 4 مدال گرفتيم. منتظر هستيم طي روزهاي آينده 9 تا 11 مدال ديگر را که انتظار آن را داريم به دست آوريم.

رئيس ستاد تدارکاتي بازي‎هاي آسيايي و المپيک تاکيد کرد: مدال نقره‌اي که توسط بانوان تيرانداز به دست آمد خيلي خوب بود. واليبال هم تا حالا خوب کار کرده است. البته به رشته‎هايي مانند کشتي و وزنه برداري اميد زيادي داريم.


نوشته شده در   دوشنبه 24 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode