ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 اسفند 1388     |     کد : 114463

نشست هم انديشي «فرهنگ ديني ورزقان» برگزار شد

در راستاي تعامل هر چه بيشتر با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و انتقال مشكلات و بهره مندي از بهترين راه حل‌ها با هدف نضج و قوام فرهنگ ديني منطقه، نشست مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با نماينده ورزقان، 15 اسفند در اداره كل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، در اين نشست هم انديشي كه با حضور امام جمعه ورزقان، صمد پاگرد مسؤول امور شهرستان‌هاي اداره كل و سيد حجت سيدي رئيس اداره تبليغات اسلامي ورزقان همراه بود، سيدي به ارائه گزارشي در مورد عملكرد فرهنگي و ديني در منطقه پرداخت و گفت: با توجه به فقر فرهنگي موجود و نياز مبرم به تبليغ ديني و روشنگري به ويژه در سطح جوانان و نوجوانان حضور فعال روحانيون و مبلغين و مبلغات در منطقه، همچنين وجود دفتري متمركز و سازماندهي كننده در ورزقان امري ضروري به نظر مي رسد.
در ادامه حجت الاسلام حميد عظيمي مدير كل تبليغات اسلامي استان نيز ضمن تقدير از فعاليتهاي صورت گرفته افزود: با توجه به آميختگي دين و فرهنگ و تفكيك ناپذيري اين دو، پرداختن به هر يك از اين مقوله ها لازم و ملزوم همديگر بوده، نشر آن عزمي استوار و همه جانبه را مي طلبد.
وي با طرح مشكل مكاني تبليغات اسلامي ورزقان و ساختمان آن و لزوم سرمايه گذاري فرهنگي در اين منطقه محروم، خاطر نشان كرد: مساعدت در خريداري و جذب اعتبارات فرهنگي محلي و استاني گره گشاي بسياري از مشكلات خواهد بود.
در ادامه عليزاده نماينده مردم ورزقان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: با توجه به شناختي كه از منطقه و مشكلات آن در دست است تلاش مي شود تا با جذب اعتبارات لازم مشكلات مكاني و ساختماني اداره تبليغات اسلامي ورزقان حل شده و اعتبارات بيشتري در مورد هزينه هاي فرهنگ ديني جذب شود.
گفتني است: سلسله نشستهاي هم انديشي با نمايندگان مجلس مناطق مختلف استان با هدف تعامل و تشكيل شورا و اتاق فكر ديني – فرهنگي من بعد به ترتيب اولويت طرح ها صورت خواهد گرفت.


نوشته شده در   دوشنبه 17 اسفند 1388  توسط   ورزقان ورزقان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode