ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1387     |     کد : 113101

ايام الله دهه فجر يادآور مبارزه ملتي براي كسب عزت و استقلال است

اداره تبليغات اسلامي ورزقان:

ايام الله دهه فجر يادآور مبارزه ملتي براي كسب عزت و استقلال است

 

سرپرست اداره تبليغات اسلامي ورزقان گفت: دهه فجر، يادآور مبارزه ملتي براي كسب عزت و استقلال است كه در اين راه از همه چيز خود گذشتند.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجانشرقي، حجت‌الاسلام سيد حجت سيدي صبح امروز در جمع روحانيون ورزقان با تبريك ايام الله دهه فجر، اين روزها را يادآور رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي ملت شريف ايران در به ثمر رساندن انقلاب بزرگ اسلامي ايران دانست.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران حس استقلال‌خواهي را در دنيا برانگيخت، گفت: ايران تا قبل از پيروزي انقلاب در برابر آمريكا هيچ اختياري از خود نداشت و سياست‌هايش را با خواست اربابانش تنظيم مي‌كرد.

يگانه تاكيد كرد: پيروزي انقلاب به رهبري حكيمانه امام راحل به وابستگي‌هاي ايران خاتمه داد و امروز كشورمان در بسياري از عرصه‌ها به خودكفايي رسيده‌ است.

وي تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران براي آنكه بتواند قوي‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهد بايد از تمام ابزارهاي موجود در اين راه استفاده كرده و تهديدهاي موجود را به فرصت تبديل كند.

سيدي تقويت اعتماد به نفس و خودباوري  را از ثمرات انقلاب اسلامي دانست و تاكيد كرد: كشوري كه در دوران قبل از انقلاب نمي‌توانست در هيچ‌ معادله بين‌المللي يا قطب‌بندي‌هاي سياسي جهان به طور مستقل ايفاي نقش كند امروز به بركت پيروزي انقلاب اسلامي داراي چنان جايگاهي شده كه افتخار دارد در موارد مرتبط با منافع ملي خود با اعتماد به نفس وارد عرصه شده و به دفاع از خود در چارچوب تكاليف الهي مي‌پردازد.

وي افزود: مقاومت‌ها و تلاش‌هاي ايران اسلامي امروز به ثمر نشسته و ما به عنوان كشوري كه در عرصه بين‌المللي الگوسازي كرده علاوه بر بيداري افكار عمومي مردم، ماهيت واقعي آمريكا در منطقه را نيز افشا كرده‌ايم.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي ورزقان گفت: همزمان با دهه فجر روحانيون حضور فعالي در مساجد خواهند داشت.

 


نوشته شده در   سه شنبه 15 بهمن 1387  توسط   ورزقان ورزقان   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode