ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1389     |     کد : 11143

بيل گيتس دهمين فرد قدرتمند جهان

فوربس در ادامه انتشار ليست "ترين" هاي جهان ، اين بار اسامي قدرتمندترين شخصيت هاي جهان را منتشر کرده است که در بخش تکنولوژي، برترين رتبه به بيل گيتس بنيانگذار شرکت مايکروسافت رسيده است.

 فوربس در ادامه انتشار ليست "ترين" هاي جهان ، اين بار اسامي قدرتمندترين شخصيت هاي جهان را منتشر کرده است که در بخش تکنولوژي، برترين رتبه به بيل گيتس بنيانگذار شرکت مايکروسافت رسيده است.
به گزارش مهر ، گيتس در حال حاضر دهمين شخصيت قدرتمند جهان است و استيو جابز مدير عامل و بنيانگذار شرکت اپل اين بار چند پله عقب تر از گيتس قرار گرفته است.
گيتس که از مسئوليت روزانه خود در شرکت مايکروسافت به دليل تمايل به حضور در برنامه هاي بشردوستانه بنياد مليدندا و بيل گيتس کناره گيري کرده است به دليل توانايي اش در قانع کردن 40 نفر از ثروتمندترين افراد جهان براي اهداي بخش بزرگي از ثروتشان به فعاليتهاي خيريه اين رتبه را در جدول فوربس به دست آورده است.
گيتس در اين رتبه بندي هفت پله بالا بالاتر از استيو جابز ايستاده است، فردي که به اعتقاد فوربس به دليل خلاقيت و توانايي جنون آميزش در اداره کردن سالانه تجارتي چند ميليارد دلاري با استفاده از تجهيزات ارتباطاتي کوچکي از قبيل آي-فن و آي-پد هفدهمين فرد قدرتمند در جهان است.
گوگل نيز مانند هميشه در اين ليست جايي را براي خود حفظ کرده است زيرا دو بنيانگذار جوان گوگل، لري پيچ و سرگئي برين در ليست فوربس به صورت مشترک در رتبه 22 قرار گرفته اند.
نکته قابل توجه ليست فوربس اينجاست که با وجود اينکه شبکه اجتماعي فيس بوک در جهان 500 ميليون کاربر دارد ، فوربس ، مارک زاکربرگ بنيانگذار اين شبکه اجتماعي را به عنوان چهلمين فرد پر قدرت جهان معرفي کرده است.
از ديگر افراد مشهور جهان تکنولوژي که در ليست پر قدرت ترين هاي فوربس به رتبه اي دست پيدا کرده اند ، مي توان به «رابين لي» مدير اجرايي موتور جستجوي چيني «بيدو» در رتبه 46، «جف بزوس» از شرکت آمازون در رتبه 66، و «جوليان آسانگ» مشهور که به خاطر افشاگري هاي وب سايت ويکي ليکس جنجال هاي فراواني را دامن زده است ، آخرين رتبه يعني رتبه 68 ليست را به خود اختصاص داده است.


نوشته شده در   دوشنبه 17 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode