ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 آبان 1389     |     کد : 11071

قوه قضاييه بايد با افرادي که سخنان کذب را به ائمه اطهار نسبت مي دهند برخورد جدي کند

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز طي سخناني در جمع اعضاي ستاد ساماندهي شئون فرهنگي استان گفت:قوه قضائيه بايد با افراد بي سوادي که سخنان کذب را به ائمه اطهار نسبت مي دهند برخورد جدي کند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز طي سخناني در جمع اعضاي ستاد ساماندهي شئون فرهنگي استان گفت:قوه قضائيه بايد با افراد بي سوادي که سخنان کذب را به ائمه اطهار نسبت مي دهند برخورد جدي کند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، آيت الله محسن مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در استان روز سه شنبه 11 آبان گفت: کار فرهنگي ماندگار است و بايد با کار فرهنگي نذورات به سمت کارهاي فرهنگي سوق داده شوند.
وي افزود: در جلسات بانوان حضور مبلغه اي که داراي صفات حسنه باشد بهتر است اما با افراد بي سوادي که از اين راه دکانداري مي کنند برخورد شود و قوه قضاييه نيز با اين عده که سخنان کذب را به ائمه اطهار نسبت مي دهند بايد برخورد جدي کند.
آيت الله شبستري اظهار داشت: اداره کل تبليغات اسلامي استان بايد از طريق صدا و سيما آگاه سازي و اطلاع رساني را در راس امور داشته باشد و نسبت به آموزش و شناسايي مبلغات خواهر اقدام لازم را به عمل آورد.
وي در خصوص برگزاري نماز عيد قربان نيز گفت: اين نماز از اهميت بالايي در آيين اسلام برخوردار است و صدا و سيماي مركز استان بايد در خصوص اين مطالب تبليغات لازم را صورت دهد.
وي پرداختن به دعاي عرفه را نيز در برنامه هاي صدا و سيما خواستار شد و اضافه کرد: اين دعا بايد تروج داده شود تا استان شاهد رونق برگزاري جلسات ختم آن باشد.
امام جمعه تبريز در ادامه جلسه بر مقابله با خرافات و فروش اقلام موسيقي را براي استفاده در هيئات مذهبي و عزاداري ها تاكيد كرد.
هوشيار رييس دادگاه هاي تبريز در اين جلسه نيز از آمادگي دستگاه متبوع خود براي رسيدگي به پرونده خرافه پراکنان در جلسات مذهبي خبر داد .


نوشته شده در   يکشنبه 16 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode