ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 آبان 1389     |     کد : 11040

بازي‌هاي ماشين‌سازي در باغشمال برگزار مي‌شود

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز از موافقت مسئولان استان براي بازي تيم ماشين‌سازي تبريز در استاديوم باغشمال (ورزشگاه تختي) خبر داد.

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز از موافقت مسئولان استان براي بازي تيم ماشين‌سازي تبريز در استاديوم باغشمال (ورزشگاه تختي) خبر داد.
شهرام دبيري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: براي برگزاري بازي‌هاي ماشين‌سازي توافق‌ مسئولان ذي‌ربط را جلب كرده و موافقت شفاهي براي انجام بازي‌هاي ماشين‌سازي در باغشمال را كسب كرده‌ايم كه همين جا از آنها خصوصاً فرمانداري تبريز و نيروي انتظامي آذربايجان شرقي كمال تشكر را دارم.
وي افزود: مفهوم بازي‌هاي خانگي بهره بردن از امتياز بزرگ تماشاگر بوده و انجام بازي‌هاي تيم ماشين‌سازي در ساير ميادين موجود در تبريز تيم را از اين پوئن مثبت محروم مي‌ساخت.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز ضمن تاييد گلايه تماشاگران تيم ماشين‌سازي تصريح كرد: امروزه در فوتبال نوين تماشاگر به عنوان ابزار مهم به شماره رفته و باشگاه‌ها در راستاي رفاه تماشاگران از راه‌هاي مختلف خدمات لازم را ارائه مي‌كنند كه امكان سهولت حضور تماشاگران در ورزشگاه و تماشاي بازي در‌ استاديومي با حداقل امكانات نظير سرويس بهداشتي، بوفه و سكوي مناسب حق طبيعي يك تماشاگر بوده‌ كه تمام اين امتيازات در ورزشگاه تختي تبريز فراهم است.
دبيري گفت: اميدواريم با برگزاري بازي ماشين‌سازي در ورزشگاه تختي (باغشمال) شاهد تغيير روند نتيجه‌گيري در بازي‌هاي خانگي تيم باشيم زيرا در دو بازي قبلي تيم به دليل برگزاري در دو ورزشگاه متفاوت و عدم آشنايي بازيكنان با شرايط زمين و نيز فراهم نبودن امكان حضور حداكثري تماشاگران نتيجه مثبتي در بر نداشته و امتيازات حساسي را از دست داديم.
تيم ماشين‌سازي روز جمعه در اراك ميهمان تيم همياري اين شهر بوده و هفته پنجم در ورزشگاه باغشمال ميزبان خواهد بود.
تيم ماشين‌سازي از سه بازي قبلي خود تنها يك امتياز از اتكاي گلستان كسب كرده و در دو ديدار خانگي مغلوب تيم‌هاي مس رفسنجان و كاوه تهران شده است.
‌ماشين‌سازان در جام حذفي چهره قابل قبولي از خود به نمايش گذاشته و در رشت و قائمشهر دو تيم داروسازي سبحان و نساجي قائمشهر را شكست داده و در مقابل سپاهان اصفهان نيز چهره يك تيم مغلوب را نداشتند.


نوشته شده در   جمعه 14 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode