ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1389     |     کد : 10963

52 درصد جمعيت آذربايجان شرقي را زنان تشكيل مي‌دهند

مديركل امور اقتصادي آذربايجان شرقي با اشاره به اين كه بيشتر از 52 درصد جمعيت استان را زنان تشكيل مي‌دهند، ضرورت اطلاع رساني و تبيين ابعاد طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط تشكل‌هاي بانوان را خاطرنشان كرد.

مديركل امور اقتصادي آذربايجان شرقي با اشاره به اين كه بيشتر از 52 درصد جمعيت استان را زنان تشكيل مي‌دهند، ضرورت اطلاع رساني و تبيين ابعاد طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط تشكل‌هاي بانوان را خاطرنشان كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان شرقي، رضا حسيني در نشست كارگروه امور بانوان و خانواده كه با موضوع نقش خانواده در هدفمندي يارانه‌ها تشكيل شد، با اظهار اين مطلب كه مبلغ پرداختي دولت بابت يارانه‌ها يك سوم توليد ناخالص داخلي است اما اين ميزان هيچ ارزش افزوده‌اي نشان نمي‌دهد، اظهار داشت: مصرف مواد نفتي خام در كشور هر ساله شش تا هفت درصد افزايش مي‌يابد كه با اين روند تا 16 سال آينده، صدور فرآورده‌هاي نفتي مقدور نخواهد بود.
وي اقتصاد كشور را شديدا وابسته به درآمدهاي نفتي دانست و اظهار داشت: براي رهايي از اين وابستگي و تقويت زيرساخت‌هاي اقتصادي و منابع مالي ناچار از اجراي هدفمندي يارانه‌ها هستيم.
حسيني اقدام دولت احمدي‌نژاد در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها را شجاعانه توصيف كرد و اصلاح شيوه فعلي پرداخت يارانه‌ها را دغدغه نخبگان اقتصادي دانست.
دبير ستاد استاني هدفمندي يارانه‌ها با اشاره به اين كه بيشتر از 52 درصد جمعيت استان را زنان تشكيل مي‌دهند، ضرورت اطلاع رساني و تبيين ابعاد طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط تشكل‌هاي بانوان را خاطرنشان كرد.
وي افزود: هر چه آمادگي مردم و خانواده‌ها بالاتر باشد مقاطع اجراي اين طرح كوتاه‌تر شده و هزينه آن نيز در ساختار اقتصادي پايين‌تر خواهد آمد.
حسيني همچنين با اشاره به اين كه اقتصاد خانواده را عمدتا بانوان مديريت مي‌كنند، بر اهميت آموزش و فرهنگ‌سازي و تبيين مسائلي كه در اقتصاد خانواده و اصلاح الگوي مصرف موثر است تاكيد كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode