ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 مهر 1389     |     کد : 10126

مي‌توانستيم هر 3 امتياز بازي را كسب كنيم

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين سازي تبريز گفت: اگر بازيكنان تيم، قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را مي‌دانستند پيروزي براي ما دور از دسترس نبود.

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين سازي تبريز گفت: اگر بازيكنان تيم، قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را مي‌دانستند پيروزي براي ما دور از دسترس نبود.
شهرام دبيري امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبريز افزود: در مقابل تيم اتكاي گلستان بازي خوبي را از سوي تيم ماشين سازي شاهد بوده و اگر بازيكنان تيم قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را مي‌دانستند پيروزي براي ما دور از دسترس نبود.
وي اضافه كرد: زمين چمن ناهموار ورزشگاه تيم حريف روي بازي تيم ماشين سازي تأثير گذاشته بود اما اگر خط دفاعي تيم ما چند دقيقه بيشتر مقاومت مي كردند اولين پيروزي خود را جشن مي‌گرفتيم.
دبيري در مورد برنامه آتي تيم ماشين سازي اهار داشت: روز سه شنبه از دور دوم مسابقات جام حذفي كشور ميهمان تيم نساجي قائم‌شهر بوده و براي اينكه اسير خستگي راه رفت و برگشت به تبريز نشويم از گرگان به قائم شهر رفته و چند روز قبل از اين بازي در اين شهر حضور خواهيم يافت.
دبيري بازي تيمش مقابل نساجي را بسيار حساس خوانده و تصريح كرد: بازي با تيم نساجي كه از هواداران زيادي بهره‌مند است بازي مشكلي بوده اما بچه هاي تيم ما نيز در مسير رشد هماهنگي تيمي قرار گرفته و براي پيروزي در اين بازي پا به ميدان مي‌نهيم.
براساس اين گزارش ماشين سازي تبريز و اتكا گلستان به تساوي يك بر يك رضايت دادند. اين بازي از هفته دوم ليگ دسته اول ايران برگزار شده و دو تيم در حضور سه هزار تماشاگر به اين نتيجه رضايت دادند.
تنها گل تيم ماشين سازي را در اين ديدار را سجاد عرفاني در دقيقه60 با يك بغل پا به ثمر رساند. گل اتكا نيز در دقيقه 88 توسط محسن صلح جو به ثمر رسيد تا در نهايت جدال دو تيم با تقسيم امتيازات زمين مسابقه را ترك كنند.
تيم ماشين سازي تبريز از مرحله دوم مسابقات جام حذفي كشور روز سه شنبه 19 مهر در قائم شهر به مصاف نساجي اين شهر رفته و در صورت پيروزي در اين بازي، در مرحله سوم ميزبان تيم سپاهان اصفهان خواهد بود.
ماشين سازان در مرحله اول تيم داروسازي سبحان رشت را با يك گل شكست داده و به دور دوم صعود نموده بودند.


نوشته شده در   شنبه 17 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode