ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1398     |     کد : 187423

پس از اقامه نماز جمعه امروز تبریز انجام شد

شکوهِ وحدتِ نمازگزاران تبریز با سپاه/ راهپیمایی نمازگزاران تبریزی در محکومیت تحریم سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن آن، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نمازگزاران تبریزی  پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن آن، راهپیمایی کردند. در این راهپیمایی که پس از اقامه نمازجمعه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، جمعی از نمازگزاران در محکومیت اقدام آمریکا در تحریم سپاه پاسداران و تروریست نامیدن آن، راهپیمایی کردند.

آنان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از سپاه و من یک سپاهی‌ام و بر زبان آوردن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، این اقدام را محکوم کردند و در پایان نیز قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه قرائت شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن محکومیت این اقدام سخیف و بی‌شرمانه از سوی آمریکا، اظهار کرد: آمریکا به گونه‌ای سپاه غیور و دلاور ما را تروریست می‌خواند که کل عالم بر تروریست‌پروری آمریکا اذعان دارند.

وی با بیان اینکه البته طرح تروریست نامیدن سپاه از سوی آمریکا موضوع جدیدی نیست و از ۱۱ سپتامبر مطرح شده است، افزود: روسای جمهور قبلی آمریکا این طرح را مطرح کرده بودند ولی عدم اجرای آن به علت هراس از پیامدهای بعدی بود که الان ترامپ احمق این کار را کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: البته بسیاری معتقدند که هدف فوری اقدام ترامپ نگاهی به انتخابات بیست و یکمین دوره رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: یک روز مانده به انتخابات رژیم صهیونیستی، این تصمیم گرفته شده است و در واقع این آخرین برگ برنده‌ای بود که ترامپ در اختیار نخست وزیری صهیونیست‌ها برای پیروزی در انتخابات قرار می‌دهد.

امام جمعه تبریز در پایان گفت: خدا را شاکریم که با این اقدام بی‌شرمانه آمریکا، وحدت و تعمیق هم‌افزایی در ایران شد.

این گزارش حاکی است، روز گذشته نیز جمعی از اقشار مختلف مردم تبریز در یک اقدام خودجوش مقابل بیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز اجتماع کرده و شعارهای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل یاوه‌گویی‌های سران آمریکا سر دادند.

تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده « من هم سپاهی‌ام » و «من بیر پاسدارام » و... در دست داشتند و شعارهایی مانند « مرگ بر آمریکا » و «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی »  سر دادند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز هم که سخنران این تجمع مردمی بود، لباس پاسداری بر تن داشت همچنین استاندار و مقامات ارشد نظامی و انتظامی نیز در این تجمع حضور داشتند.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 23 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode