ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 آذر 1397     |     کد : 186011

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

سستی برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه

استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه شاهد سستی و رخوت برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه هستیم.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه شاهد سستی و رخوت برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز شنبه در جلسه با فرمانداران استان در تبریز گفت: همه امورات و فعالیت ها به اعتبار ریالی و بودجه ارتباطی ندارد و متاسفانه با این حال شاهد نوعی رخوت و سستی در برخی دستگاه‌ ها به بهانه کمبود بودجه هستیم.

وی سپس با بیان اینکه با وحدت و همدلی می توانیم از مشکلات عبور کنیم، ادامه داد: باید به سرمایه‌های خود ایمان داشته باشیم و از ظرفیت های داخلی کشورمان استفاده کنیم. وحدت رمز پیروزی انقلاب بوده و برای عبور از مشکلات هم باید وحدت و همدلی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از نظرات متخصصان و صاحب ‌نظران در استان استفاده خواهیم کرد ولی اختلافات را نباید به درون مردم ببریم.

پورمحمدی با بیان اینکه نوسانات ارزی اخیر موجب سودجویی عده ‌ای شده است، افزود: در مقابل این افراد و جریان‌ ها نباید با ملاحظه رفتار کرد. باید به شدت با متخلفان برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشی اعتدالی دولت مورد پذیرش جامعه است، گفت: نباید اجازه داد که مشی دولت تخریب شود، بدون شک تضعیف دولت منتخب مردم و مورد تائید رهبری، منجر به تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران می ‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل ‌های مردم‌ نهاد گفت: در استان تشکل های مردمی خوبی داریم و از این ظرفیت نیز باید استفاده کرد.

وی به برجام نیز اشاره کرد و گفت: برجام تجربه بزرگی بود که حسن نیت ما را به دنیا ثابت کرد و امروز باید در داخل کشور به این موضوع و سایر مسائل بین ‌المللی با دید منافع ملی نگاه کنیم.


نوشته شده در   شنبه 24 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode