ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1396     |     کد : 182231

همایش کتابت نور، میزبان ۸۰ هنرمند خوشنویس

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از استقبال پرشور هنرمندان خوشنویس خبر داد و گفت: همایش کتابت نور میزبان ۸۰ هنرمند درجه ممتاز و ممتاز به بالا از تبریز و دیگر شهرستان ها است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از استقبال پرشور هنرمندان خوشنویس خبر داد و گفت: همایش کتابت نور میزبان ۸۰ هنرمند درجه ممتاز و ممتاز به بالا از تبریز و دیگر شهرستان ها است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در تشریح این مهم گفت: همایش کتابت نور در آستانه ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت خطبه فدک و شعارهای انقلاب
امروز، سه شنبه در محل مصلی تبریز از ساعت ۱۶ برپا می شود.

وی در ادامه افزود: همایش خوشنویسی یکی از برنامه های پر مخاطب و مستمر این سازمان فرهنگی بوده که در مناسبات فرهنگی به همت هنرمندان خوش ذوق، به خلق آثار ارزشمند و ماندگار دست زدند.

آذرنیا از حضور خطاطان هنرمند از تبریز، مراغه، بستان آباد و سقز خبر داد و اظهار داشت: همایش کتابت نور شاهد حضور هنرمندان از شهرهای مختلف بوده و این درحالیست که هنرمندانی از خطه مشرق زمین نیز این برنامه فرهنگی هنری استقبال کردند که به دلیل شرایط جوی از حضور در این همایش باز ماندند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برنامه های فرهنگی هنری را فرصتی برای تعامل و پیوند های فرهنگی هنرمندان از مناطق مختلف دانست و گفت: جشنواره ها و همایش های مختلف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز که در سطح ملی و بین المللی برگزار شده اند همواره شاهد این تعامل و ایجاد ارتباط های بیشتر میان هنرمندان بوده به طوریکه هر هنرمند سفیری برای شهر و دیار خود شده تا به معرفی فرهنگ و تاریخ شهر خود بپردازد.

آذرنیا با بیان اینکه همایش نور با محوریت بزرگداشت مقام هنری استاد خوشنویسی سید رضی صدرالدینی  است، یادآور شد: همایش کتابت نور از جمله برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در آستانه دهه فجر و ایام فاطمیه بوده و قصد دارد در تبریز ۲۰۱۸ از این فرصت مناسب برای معرفی و پاسداشت ذخایر فرهنگی شهر استفاده نماید و هم چنین در نظر دارد آثار خلق شده هنرمندان در این همایش را در نمایشگاهی عمومی درفرودگاه تبریز و مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن به معرض نمایش بگذارد.


نوشته شده در   سه شنبه 10 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode