ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 16 آبان 1398     |     کد : 189932

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبیین ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی نیاز امروز جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی ما، تبیین ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی ما، تبیین ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شعبانی عصر امروز پنج شنبه طی سخنانی در جمع مسئولین انجمن‌های اسلامی کارخانه‌های استان ظرفیت‌هایی که به‌واسطه انقلاب و برکت جمهوری اسلامی ایجادشده‌اند را کم‌نظیر دانست و افزود: با بررسی انجام‌گرفته در خصوص ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه می‌توان رسید که قانون با دستی باز برای سازمان تبلیغات اسلامی ساختار تعریف کرده است.

شعبانی ادامه داد: حضور سازمان تبلیغات اسلامی در ادارات، کارخانه‌ها، مراکز درمانی، بانک‌ها، هیأت، مساجد و مراکز قرآنی به چشم می‌خورد و این را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای افرادی دانست که معتقدند ایجاد ساختار در هر نظامی مشکل است.

شعبانی افزود: امروزه نیاز فرهنگی جامعه به‌قدری متنوع است که اگر ده‌ها تشکل فرهنگی باهم تمام‌وقت حرکت کنند بازهم نیازمند تلاش و کوشش هستیم.

وی نفوذ را بحثی پیچیده دانست که دشمن در حال پیاده‌سازی آن است ادامه داد: کشاورزی، ازجمله نقاط اقتصادی در کشور است که دشمن با مطرح کردن اینکه آب هست اما کم است، درصدد شد تا به مردم نابودی سفره‌های زیرزمینی و اینکه کشاورزی برای شما صرفه اقتصادی ندارد را بقبولاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: باید علم و آگاهی را افزایش و مسائل را در مجموعه‌های خود افزایش دهیم که در این راستا باید تمام انجمن‌های اسلامی و مجموعه‌های دینی، دست در دست هم دهند.

وی با توجه بر اینکه قدرت کشور به‌واسطه خون شهدا بوده و با حضور و کمک آنان هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد گفت: نفوذ، نقشه دشمن است که باید در مقابل آن، علم و آگاهی را افزایش و تبیین کرد.

شعبانی در پایان سخنان خود تأکید کرد: امروزه وظیفه ما به‌عنوان انجمن‌های اسلامی این است که نیاز کشور را بر تمام آحاد مردم و حتی مسئولین بیان کنیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 16 آبان 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode