ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 مهر 1398     |     کد : 189471

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری هفدهمین آیین شب خاطره در حوزه هنری آذربایجان شرقی

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هفدهمین آیین شب خاطره در این استان و یادبود پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هفدهمین آیین شب خاطره در این استان و یادبود پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: دوران دفاع مقدس صحنه مردانگی ها، حماسه ها و هویت ایران اسلامی است که تاریخ انقلاب ما با آن شکل گرفته بنابراین باید این دوران طلایی را در همه ابعاد بررسی کرده و رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان بیش از پیش برای نسل امروز تبیین شود.

وی تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت و نگاه محتوایی و عمیق به حوزه ادبیات شفاهی دفاع مقدس را از وظایف مهم نهادهای فرهنگی در این برهه زمانی عنوان کرد و گفت: ناگفته‌های بسیاری از دوران هشت سال دفاع مقدس و گنجینه ارزشمند آن باقی مانده که تبیین صحیح و واقعی آن نسخه شفابخش و نقطه امید برای رفع بسیاری از چالش‌ها و مشکلات کنونی جامعه خواهد بود.

وی افزود: در این راستا حوزه هنری استان در چند سال اخیر، با حضور اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری شب های خاطره کرده و تا کنون ۱۶ شب خاطره را در سطح استان برگزار کرده است.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به برگزاری هفدهمین شب خاطره حوزه هنری تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، شب خاطره ۱۷ با موضوع یادبود پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تبریز برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: این آیین رأس ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه (۷ مهرماه) سال جاری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در پارک شمیم پایداری تبریز به عنوان اختتامیه برنامه های تلویزیونی خاطره‌لی گئجه‌لر استان برگزار می شود.


نوشته شده در   شنبه 6 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode