ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 شهريور 1389     |     کد : 9285

تنها راه مقابله با دشمنان اسلام ، شکلگيري جبهه متحد امت اسلامي

رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنين امروز در ديدار مسئولان نظام ، سفراي کشورهاي اسلامي و جمعي از قشرهاي مختلف مردم ، بزرگترين درس عيد سعيد فطر را اتحاد دنياي اسلام دانستند...

 رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنين امروز در ديدار مسئولان نظام ، سفراي کشورهاي اسلامي و جمعي از قشرهاي مختلف مردم ، بزرگترين درس عيد سعيد فطر را اتحاد دنياي اسلام دانستند و تأکيد کردند : ملت هاي مسلمان بايد روز بروز به يکديگر نزديک شوند و بيش از پيش در جهت وحدت گام بردارند زيرا تنها راه مقابله با جبهه دشمنان اسلام ، شکل گيري جبهه متحد امت اسلامي است .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري ، حضرت آيت الله خامنه اي صفوف مستحکم و با شکوه مسلمانان در نماز عيد فطر را جلوه اي از خشوع در مقابل پروردگار و پيوند معنوي و قلبي مسلمانان برشمردند و افزودند : اين صف واحد امت اسلامي بايد براي تمام مسائل مرتبط با جهان اسلام تشکيل شود تا با هم جهت شدن توان ها و فکرها ، کارآيي امت اسلامي در مقابل جبهه عظيم دشمنان اسلام ، جلوه گر شود .
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه دشمني جبهه مقابل دنياي اسلام ، با همه مسلمانان است ، خاطرنشان کردند : اين تصور که آنها با بخشي از مسلمانان دوست و همراه و با بخش ديگري دشمن هستند ، تصور غلطي است زيرا آنها با اصل اسلام که خواستار ايستادگي در مقابل زورگويان است ، مخالفند .
حضرت آيت الله خامنه اي ، با اشاره به بيداري روز افزون امت اسلامي ، آگاهي و هوشياري مسلمانان در قبال مسئله فلسطين را يک نمونه از اين بيداري دانستند و افزودند : امروز ملت بزرگ ايران در ميان ملت هاي مسلمان الگوست و با هوشياري کامل متوجه تحولات جهاني و مسائل دنياي اسلام است .
ايشان حضور پرشکوه مردم ايران در راهپيمايي روز جهاني قدس را نشانه اي از اهتمام ويژه ملت ايران به مسائل جهان اسلام برشمردند و تاکيد کردند : اين همان راهي است که امام بزرگوار (ره ) پيش روي مردم نهاد و تهديدها ، خصومت ها و غرض ورزيها نخواهد توانست اين ملت را از اين مسير بازدارد .
در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي نزاد رئيس جمهور با تبريک عيد سعيد فطر ، ايمان و تقواي الهي را ثمره ماه مبارک رمضان دانست و تاکيد کرد : ملت ايران با اندوخته ايمان و تقواي خود ، در مسير عدالت ، پاکي و ايستادگي در مقابل زياده خواهان همچنان پاي خواهد فشرد .
رئيس جمهور همچنين با اشاره به تصميم يک فرد جاهل آمريکايي در جسارت به مقدس ترين کتاب آسماني ، آنرا توطئه اي صهيونيستي و مخالف تعاليم همه پيامبران الهي خواند و خاطرنشان کرد : صهيونيستها و حاميان آنها ، در مسير سقوط و اضمحلال قرار دارند و اينگونه حرکتهاي مذبوحانه ، نه تنها آنها را نجات نخواهد داد بلکه سرعت سقوط و نابودي آنان را دو چندان خواهد کرد .


نوشته شده در   شنبه 20 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode