ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 مرداد 1389     |     کد : 8604

آذربايجان‌شرقي نايب قهرمان واليبال اميدهاي كشور شد

آذربايجان‌شرقي نايب قهرمان واليبال اميدهاي كشور، ملكان ميزبان رقابت‌هاي كشتي قهرماني و انتخابي نوجوانان، پتروشيمي تبريز قهرمان تور كينگ‌هاي چين و ... از اهم اخبار ورزشي آذربايجان شرقي است...

 آذربايجان‌شرقي نايب قهرمان واليبال اميدهاي كشور، ملكان ميزبان رقابت‌هاي كشتي قهرماني و انتخابي نوجوانان، پتروشيمي تبريز قهرمان تور كينگ‌هاي چين و ... از اهم اخبار ورزشي آذربايجان شرقي است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رقابت‌هاي واليبال اميدهاي كشور منطقه دو به ميزباني استان آذربايجان‌شرقي در شهرستان سراب پايان يافت و تيم‌هاي و كرج و آذربايجان‌شرقي به عنوان تيم‌هاي اول و دوم راهي مرحله نهايي شدند.
در اين دوره از رقابت‌ها قرار بود هشت تيم با هم به صورت دوره‌اي با رقابت كنند كه تيم هاي كردستان، گيلان، اردبيل و قزوين از حضور در رقابت‌ها انصراف دادند.
در روز پاياني رقابت‌ها آذربايجان‌غربي سه بر يك از سد زنجان گذشت و سوم شد و در ديدار نهايي آذربايجان ‌شرقي ميزبان با توجه به دو برد خود از كرج در ديداري نزديك شكست خورد و سه بر دو بازي را واگذار كرد تا دوم شود.

*ملكان ميزبان رقابت‌هاي كشتي قهرماني و انتخابي نوجوانان آذربايجان‌شرقي
رقابت‌هاي كشتي قهرماني و انتخابي نوجوانان آذربايجان‌شرقي هشت مرداد ماه به ميزباني ملكان برگزار مي شود.
رقابت‌هاي كشتي قهرماني و انتخابي نوجوانان آذربايجان‌شرقي در 10 وزن برگزار و شركت كنندگان متولدين1372 تا 1374 و 1374 تا 1375 حق شركت در رقابت‌ها را دارند.

*پتروشيمي تبريز قهرمان تور كينگ‌هاي چين شدند
تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي درياچه كينگ‌هاي چين با قهرماني حسين عسگري در مجموعه انفرادي، قادر ميزباني در بخش كوهستان و پتروشيمي تبريز در مجموع تيمي به پايان رسيد.
در پايان 10مرحله رقابت و پس از يك هزار و 241 كيلومتر ركاب زدن، حسين عسگري از پتروشيمي تبريز با زمان 26 ساعت و 54 دقيقه و 59 ثانيه در صدر مجموع انفرادي جاي گرفت و رادوسلاو روجينا كروات با 44 ثانيه و كيل رينن آمريكايي با يك دقيقه و 19 ثانيه اختلاف در رده‌هاي بعدي ايستادند.
در بخش كوهستان نيز قادر ميزباني دوچرخه‌سوار پتروشيمي تبريز با 33 امتياز عنوان سلطان كوهستان را از آن خود كرد.
در مجموع تيمي نيز پتروشيمي تبريز با زمان 80 ساعت و 45 دقيقه و هشت ثانيه اول شد و اسلووني با پنج دقيقه و 17 ثانيه و جيانت آسيا با 10 دقيقه دو ثانيه دوم و سوم شدند.
همچنين مهدي سهرابي از اين تيم با 78 امتياز و پس از بوريس شيپلوسكي روس با 92 امتياز در رده دوم مجموع امتيازي ايستاد. 


نوشته شده در   چهارشنبه 6 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode