ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 تير 1389     |     کد : 8357

تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود

تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود...

خبرگزاری شهردار تبريز گفت: تيم شهرداري تبريز با قدرت در ليگ برتر حاضر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، بازيكنان، مربيان و اعضاي كميته فني تيم فوتبال شهرداري تبريز همزمان با آغاز تمرينات آماده‌سازي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر با شهردار تبريز ديدار كردند.
عليرضا نوين، شهردار تبريز طي سخناني با تبريك و قدرداني مجدد از تلاش‌هاي بازيكنان و مربيان در راه كسب عنوان قهرماني رقابت‌هاي دسته اول فوتبال كشور و صعود مقتدرانه به ليگ برتر، خواستار تداوم اين موفقيت‌ها در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر و حضور قدرتمندانه در اين مسابقات شد.
وي با بي‌نظير خواندن عملكرد اين تيم در مسابقات ليگ يك افزود: كسب تمام عناوين و ركوردهاي موجود از جمله تنها تيم بدون شكست، بهترين خط دفاع، بهترين خط حمله، بيشترين برد، بيشترين امتياز، آقاي گل مسابقات و مهم‌تر از همه كه با ارزش‌تر از تمام اين افتخارات است، كسب عنوان بهترين تيم اخلاق توسط تيم شهرداري نشان دهنده قدرت و توان فني بالا و نيز ايمان و منش بالاي اسلامي و اخلاقي مديران، بازيكنان و مربيان تيم بود.
نوين گفت: امروز خرسندم كه مديريت شهرداري تبريز بار ديگر و اين بار در عرصه اجتماعي و ملي افتخاري ديگر براي شهروندان فهيم تبريزي به ارمغان آورده است.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش و تأثير موفقيت‌هاي اخير تيم فوتبال شهرداري در تزريق اميد، نشاط و سرزندگي در ميان شهروندان به ويژه جوانان علاقمند به ورزش فوتبال افزود: شما بازيكنان حالا ديگر به عنوان يك الگوي موفق اخلاقي و ورزشي در بين شهروندان و جوانان تبريزي مطرح هستيد و بايد با حركت در مسير اخلاق و جوانمردي و پرهيز از غرور، هدايتگر معنوي جوانان باشيد.
وي همچنين به عوامل دخيل در موفقيت اين تيم اشاره و خاطرنشان كرد: مديريت شهرداري، هيئت مديره باشگاه، بازيكنان، مربيان، اعضاي كادر فني و هواداران به عنوان اضلاع هماهنگ يك پنج ضلعي در كسب اين موفقيت بزرگ سهيم و دخيل بوده‌اند و بايد همين همكاري و هماهنگي نيز در رقابت‌هاي سخت ليگ برتر امسال تداوم داشته باشد.
نوين در عين حال حمايت و پشتيباني مالي و معنوي شهرداري، فراهم كردن امكانات و شرايط لازم براي موفقيت از سوي باشگاه، تلاش براي توانمندسازي بازيكنان و تيم براي حضور پرقدرت در مسابقات از سوي سرمربي و مربيان، مسئوليت‌پذيري و تلاش براي پيروزي از سوي بازيكنان و حمايت و تشويق از سوي هواداران و تماشاگران را ازجمله وظايف و مسئوليت هاي اين پنج گروه اعلام كرد.
شهردار تبريز در ادامه سخنان خود تلاش براي پرهيز از بروز اختلاف در بين بازيكنان و مربيان، پرهيز از حاشيه‌هاي رايج در فوتبال، رعايت اخلاق ايراني اسلامي و تلاش براي كسب نتايج آبرومند از سوي بازيكنان و كادر فني را خواستار شد.


نوشته شده در   شنبه 19 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode