ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 تير 1401     |     کد : 199125

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بنیاد فرهنگ و ‌هنر آذربایجان باید تقویت شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنیاد فرهنگ و ‌هنر آذربایجان باید تقویت شود و ما برای این منظور برنامه هایی در دولت سیزدهم داریم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنیاد فرهنگ و ‌هنر آذربایجان باید تقویت شود و ما برای این منظور برنامه هایی در دولت سیزدهم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز پنج شنبه در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان میانه با تاکید بر اینکه باید با مناطقی که اشتراکات فرهنگی داریم مناسبات را تقویت کنیم، افزود: مثلاً با قفقاز اشتراکات فرهنگی بسیاری داریم و در بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تلاش می‌کنیم تا زمینه تقویت این اشتراکات فرهنگی در خارج از مرزها انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تاسیس هنرستان موسیقی و فرهنگسرا در شهرستان میانه اشاره کرد و افزود: امتیاز تاسیس هنرستان موسیقی در میانه از سوی وزارت فرهنگ اعطا می‌شود.

وی گفت: در صورت تخصیص مکان مناسب برای این مجموعه‌ها، وزارتخانه نیز برای تکمیل و ساخت آن همکاری و همراهی لازم را خواهد داشت.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دولت برای تحقق عدالت فرهنگی در سراسر کشور تلاش می‌کند، افزود: توسعه فرهنگ و هنر به معنای واقعی در دستور کار دولت انقلابی قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به نهضت بازگشت به مساجد اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب زیرساخت مساجد به ماندگاری منجر می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهتمام ویژه‌ای برای احیای نهضت بازگشت به مسجد دارد، ادامه داد: در این بین پویا شدن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضروری است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری مجلس، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به نهاد عمومی غیردولتی تبدیل شود تا بیش از پیش موفق عمل کنند.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 30 تير 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode