ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1400     |     کد : 198143

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در تبریز برگزار شد

اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

اختتامیه سی امین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با هدف تعمیق پیوند نماز با خانه، مدرسه و مسجد با حضور وزیر آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در آئین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در تبریز با بیان اینکه دشمنان درصدد حذف نماز هستند و هجمه زیادی بر علیه این آئین عبادی وجود دارد، گفت: البته اقداماتی هم در حوزه نماز انجام شده است اما باید تلاش بیشتری شود.

یوسف نوری خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید که عصر تسلط شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است ما باید متربی را شناخته و ضمن احصاء نیازهای وی بر اساس نیاز متربی برنامه ریزی کنیم تا پس نزند.

وزیر آموزش و پرورش نماز را پرچم اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه ۷۰ نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار داده و فرمودند که نماز خوب در سایه حکمرانی خوب عملی می‌شود.

نوری با بیان اینکه برنامه‌های کلیشه‌ای در مورد نماز نه تنها نتیجه مثبتی نمی‌دهد بلکه دانش آموزان و جوانان آن را پس می‌زنند بر مردمی کردن نماز و استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت حلقه‌های میانی در امر نماز تاکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور هم در ارتباط تصویری با این اجلاس اظهار کرد: نماز عبادتی است که نیاز به فریاد زدن دارد و این اجلاس‌های نماز فریاد علمی و هنری نماز است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نماز خانه‌ها در مکان‌های زیبا، استفاده از یک کتاب نماز در هر خانه، برگزاری مسابقات اسرار نماز برای عموم جامعه، تجلیل از جوانان و نوجوانانی که در مدارس اذان می‌گویند، تجلیل از مدیران مدارس که پیش نماز هستند و برگزاری دوره‌های آموزشی دعوت به نماز ویژه روحانیون پیش نماز ادارات و کارخانه‌ها از مواردی است که در نشر فرهنگ نماز به ما کمک می‌کند.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode