ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1399     |     کد : 193643

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دیشب در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در مدرسه علوم دینی طالبیه تبریز با بیان اینکه مظلومیت ایران و ستم متجاوزان به برکت دفاع مقدس ثابت شد، افزود: دوست و دشمن در جنگ تحمیلی مشخص شدند و ملت ایران در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا مقاومت کرد و استکبار را شکست داد.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاع مقدس خوداتکایی بود، ادامه داد: به برکت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکست خورد و ما به جهانیان نشان دادیم می‌شود برابر تمامی قدرت ‏‌ها ایستادگی کرد.

آل هاشم با اشاره به اینکه استحکام‏ بخشی ریشه‌های انقلاب از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود، افزود: دشمن در این جنگ شکست سنگینی متحمل شد و اکنون انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شده است.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه به حضور گسترده روحانیون و علما در جبهه‌های جنگ اشاره داشت و گفت: نقش تبلیغی و ترویجی روحانیون در این دوران بسیار برجسته و ممتاز بود.

وی با بیان اینکه قشر روحانی دوش به دوش سایر رزمندگان با دشمنان اسلام می‌جنگیدند، افزود: شور و شوق روحانیون به جهاد و عشق آنها به جبهه مشخص بود و نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به جنگ روانی دشمن در سال‌های جنگ تحمیلی گفت: دشمن تلاش می‌کرد تا تفرقه ایجاد کند و به قشر روحانی ضربه بزند ولی حضور گسترده روحانیون جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 31 شهريور 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode