ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 آذر 1397     |     کد : 186011

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

سستی برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه

استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه شاهد سستی و رخوت برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه هستیم.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه شاهد سستی و رخوت برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی به بهانه کمبود بودجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز شنبه در جلسه با فرمانداران استان در تبریز گفت: همه امورات و فعالیت ها به اعتبار ریالی و بودجه ارتباطی ندارد و متاسفانه با این حال شاهد نوعی رخوت و سستی در برخی دستگاه‌ ها به بهانه کمبود بودجه هستیم.

وی سپس با بیان اینکه با وحدت و همدلی می توانیم از مشکلات عبور کنیم، ادامه داد: باید به سرمایه‌های خود ایمان داشته باشیم و از ظرفیت های داخلی کشورمان استفاده کنیم. وحدت رمز پیروزی انقلاب بوده و برای عبور از مشکلات هم باید وحدت و همدلی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از نظرات متخصصان و صاحب ‌نظران در استان استفاده خواهیم کرد ولی اختلافات را نباید به درون مردم ببریم.

پورمحمدی با بیان اینکه نوسانات ارزی اخیر موجب سودجویی عده ‌ای شده است، افزود: در مقابل این افراد و جریان‌ ها نباید با ملاحظه رفتار کرد. باید به شدت با متخلفان برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشی اعتدالی دولت مورد پذیرش جامعه است، گفت: نباید اجازه داد که مشی دولت تخریب شود، بدون شک تضعیف دولت منتخب مردم و مورد تائید رهبری، منجر به تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران می ‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل ‌های مردم‌ نهاد گفت: در استان تشکل های مردمی خوبی داریم و از این ظرفیت نیز باید استفاده کرد.

وی به برجام نیز اشاره کرد و گفت: برجام تجربه بزرگی بود که حسن نیت ما را به دنیا ثابت کرد و امروز باید در داخل کشور به این موضوع و سایر مسائل بین ‌المللی با دید منافع ملی نگاه کنیم.


نوشته شده در   شنبه 24 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode