ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 تير 1397     |     کد : 184168

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال آسیا- تبریز

ایران برابر تیم تایلند به برتری دست یافت

تیم والیبال نوجوانان ایران برابر تیم تایلند به برتری دست یافتند.‌

تیم والیبال نوجوانان ایران برابر تیم تایلند به برتری دست یافتند.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم نوجوانان والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم تایلند رفت.

تیم ملی ایران در این بازی برابر تیم ملی تایلند به برتری 3 بر 1 دست یافت.

تیم ایران در اولین مسابقه خود به مصاف تایلند رفت که ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع نوجوانان ایران به پیان رسید که نقش بردیا سعادتی نوجوان آینده دار ایران در این برد بسیار تاثیر گذار بود .

ست دوم این دیدار همانند ست اول بازی در اختیار تیم ایران بود و تایلندی ها نتوانستند کار خاصی را در ست دوم انجام دهند که در نهایت تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ موفق شد این گیم را نیز به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم بازی در حالی آغاز شد که تیم تایلند بر خلاف دو گیم قبلی بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست در این گیم با نتیجه 2۵ بر ۲۲ نتیجه را ۲بر۱ کند.

در ست چهارم نیز شاگردان وکیلی نمایشی بسیار خوب انجام دادند و در مقابل تیم تایلند به برتری ۲۵ بر ۱۹ رسیدند تا با نتیجه ۳بر ۱ خودرا برنده این مسابقه بنامند.

بر خلاف بازی های قبلی بازی تیم ملی ایران با حمایت پرشور هواداران همراه بود که تشویق های این هواداران نقش بسیار بالایی در نمایش خوب شاگردان وکیلی داشت.

کاپیتان نوجوانان ایران: برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشته ایم

کاپیتان تیم نوجوانان ایران گفت: هدف آنها قهرمانی در این مسابقات است.

بردیا سعادتی کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران بعد از برد این تیم مقابل تایلند اظهار داشت: بازی خیلی خوب و با فشاری بود ولی ما هم به این مسابقات آمده‌ایم تا بازی‌ها را ببریم و مقام قهرمانی را بدست اوریم که خوشحالیم توانستیم بازی اول را با برد به پایان برسانیم .

وی افزود: ما کار سختی را برای رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌ها داریم و باید با برنامه‌ریزی خاصی به مسابقات ادامه دهیم که امیدوارم با کسب تجربه از هر بازی بتوانیم بازی های بعدی را به نفع خود به پایان رسانده و به هدف خود برسیم.

 روز به روز خود را برای بازی‌های سخت‌تر آماده می‌کنیم

سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: بازی های سختی در انتظار نوجوانان ایران است.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بعد از برد تیم تایلند در کنفرانس خبری بعد از بازی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود به هر حال در هر تورنمنتی مسابقه اول بسیار سخت است و ما بسیار خوشحالیم که قدم اول را محکم برداشتیم .

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: در مسابقات جهانی تیم های آسیایی نشان داده‌اند که رقیبان سرسختی بر حریفان خود هستند و این انگیزه تیم ها را برای رسیدن به مسابقات جهانی بسیار بیشتر کرده است و به همین خاطر بازی های سختی را خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ها از هم شناخت نداشتند و هیچ آنالیزی صورت نگرفته بود خوشحالیم که بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه نیز توانستیم بازی را به نفع خود به پایان برسانید ولی مسلما بازی‌های بعدی ما سخت‌تر خواهد بود و روز به روز خود را برای بازی‌های سخت‌تر آماده می‌کنیم و این امیدواری هست و ما هر روز بهتر از قبل نیز باشیم.

بدین ترتیب تیم ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به برتری رسیده و صدرنشین گروه خود شدند.

تیم ملی ایران فردا در دومین بازی خود به مصاف تیم چین تایپه می‌رود.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از 8 تا 15 تیر به میزبانی شهر تبریز در 2 سالن شهید پورشریفی و شهید اقدمی برگزار می‌شود.‌‌‌

ایران، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، چین تایپه، تایلند، استرالیا، سریلانکا، هنگ‌کنگ، عمان، هند، قزاقستان، نیوزلند، پاکستان، قطر، مالزی و ترکمنستان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا هستند.‌


نوشته شده در   شنبه 9 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode