ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 بهمن 1394     |     کد : 99855

امتیازات ویژه، برای خدمت سربازی قرآنیان

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد:

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد:
امتیازات ویژه، برای خدمت سربازی قرآنیان
سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که دیروز 26 بهمن ماه برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر معافیت و کسر خدمت حافظان، قاریان و نخبگان قرآنی کشور گفت: معافیت این افراد جز قوانین سازمان وظیفه عمومی نیست اما اتفاقات و اقدامات خوبی برای قاریان قرآن و حافظان در نظر گرفته‌ایم، از جمله ارشدیت، کسر خدمت و خدمات دیگری است که در طول خدمت برای آنها در نظر گرفته شده و انجام می‌شود. اما قانونی برای معافیت این افراد در سازمان وظیفه عمومی نداریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز در برخی کشورها فایل‌های صوتی روانگردان تولید شده است.
وی خاطر نشان کرد: این فایل‌های صوتی هنوز به کشور ما وارد نشده است اما امکان دیر یا زود در کشور دیده شود این فایل‌های صوتی با فرکانس‌های خاص اثرات کاملا روانگردانی را در فرد ایجاد می‌کند...
سخنگوی ناجا با اشاره به امتیازات ویژه برای قاریان و حافظان قرآن در طول
خدمت سربازی گفت: اتفاقات خوبی برای قرآنیان از جمله ارشدیت و کسر خدمت در نظر گرفته شده است.
سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در
هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که دیروز 26 بهمن ماه برگزار شد، گفت: به انتخابات کشور نزدیک می‌شویم در این زمینه نیروی انتظامی با راه‌ اندازی قرارگاهی در هر چه امنتر اجرا شدن انتخابات تلاش‌های خود را انجام خواهد داد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد پلیس با شهروندان افزود: پلیس ما باید در برخورد با شهروندان اصول اخلاقی و اسلامی را رعایت کند که البته این موارد انجام می‌شود و همچنین دوره‌هایی برای کادر نیروی انتظامی در رابطه برخورد با ارباب رجوع به صورت مستمر برگزار می‌شود. البته در این زمینه رضایت‌مندی مطلوب بوده و سعی می‌کنیم بیشتر شود.
وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا مبنی بر معافیت و کسر خدمت حافظان، قاریان و نخبگان قرآنی کشور گفت: معافیت این افراد جز قوانین سازمان وظیفه عمومی نیست اما اتفاقات و اقدامات خوبی برای قاریان قرآن و حافظان در نظر گرفته‌ایم.
منتظر المهدی ادامه داد: از جمله امتیازاتی که برای قرآنیان در نظر گرفته شده است ارشدیت، کسر خدمت و خدمات دیگری است که در طول خدمت برای آنها در نظر گرفته شده و انجام می‌شود. اما قانونی برای معافیت این افراد در سازمان وظیفه عمومی نداریم.
سخنگویی ناجا در خصوص سوال دیگری مبنی بر ورود روان‌گردان‌های صوتی در کشور گفت: سوء مصرف مواد مخدر از 5 هزار سال قبل وجود داشته است و تا کنون بشر درگیر آن است. بیش از 385 ماده تخریب‌زا در جهان وجود دارد این در حالی است که امروز در برخی کشورها فایل‌های صوتی روانگردان تولید شده است.
وی خاطر نشان کرد: این فایل‌های صوتی هنوز به کشور ما وارد نشده است اما امکان دیر یا زود در کشور دیده شود این فایل‌های صوتی با فرکانس‌های خاص اثرات کاملاً روانگردانی را در فرد ایجاد می‌کند که اثرات روانی و بدنی مانند روانگردان‌های طبیعی در فرد ایجاد می‌کند.
منتظر المهدی با تأکید بر اینکه جوانان ما باید دقت کنند که حتی اگر از سر کنجکاوی یک بار این فایل‌های صوتی را گوش دهند دچار عوارض تخریب زا روانگردان‌ها خواهند شد گفت: در این زمینه باید تلاش کنیم تاب آوری اجتماعی را در کشور افزایش دهیم و جوانان قدرت نگفتن داشته باشند. این مسئله به خانواده، جامعه و بخشی از وظائف پلیس برمی‌گردد.




نوشته شده در   سه شنبه 27 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode