ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 اسفند 1388     |     کد : 6775

نماز و روزه قضا خون‌بهاي جوان 22 ساله

اولياي دم پسر جواني كه در جريان يك درگيري توسط دوستش به قتل رسيده بود، شرط گذشت از خون پسرشان را خواندن 7سال نماز قضا توسط قاتل عنوان كردند.

اولياي دم پسر جواني كه در جريان يك درگيري توسط دوستش به قتل رسيده بود، شرط گذشت از خون پسرشان را خواندن 7سال نماز قضا توسط قاتل عنوان كردند.
عصر 20 مهر سال گذشته ماموران پليس در جريان درگيري خونيني در جنوب تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل حادثه دريافتند جوان 22ساله‌اي بر اثر ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و پيش از انتقال به بيمارستان، به قتل رسيده است.
شاهدان جنايت به پليس گفتند: مقتول ساعتي قبل با راننده يك خودروي پژو 206 درگير شد. در جريان اين درگيري راننده پژو با چاقو او را به قتل رساند و درحالي‌كه به‌شدت ترسيده بود، خودروي خود را در محل جا گذاشت و با پاي پياده متواري شد.
با اين اطلاعات، جسد مقتول به پزشكي قانوني انتقال يافت و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري قاتل فراري شروع شد. ماموران از طريق خودرويي كه قاتل در محل جنايت جا گذاشته بود موفق شدند هويت وي را شناسايي كنند اما او بعد از حادثه بدون برجا گذاشتن سرنخي از خود ناپديد شده بود.
با گذشت چند ماه از اين ماجرا، سرانجام متهم شامگاه 5 مرداد امسال درحالي‌كه به تهران برگشته بود از سوي پليس دستگير شد.اين مرد كه امير نام دارد بعد از انتقال به اداره آگاهي به جنايت اعتراف كرد و گفت: در حال عبور از بازارچه دوم نازي‌آباد بودم كه مقتول به همراه نامزد و يكي ديگر از اقوامش قصد عبور از خيابان را داشت.
نمي‌دانم چرا اما يكباره مقتول به طرف من آمد و با هم درگير شديم. من هم از ماشين پياده شده با او گلاويز شدم. در همين هنگام بود كه متوجه شدم او به‌شدت مجروح شده و از ترس پا به فرار گذاشتم.
شهرياري، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: با اعترافات متهم، وي بازداشت شد اما درحالي‌كه هنوز پرونده او مراحل مقدماتي را طي نكرده، خانواده مقتول با حضور در دادسراي جنايي تهران از خون پسرشان گذشتند.
در اين بين مادر مقتول شرط بخشش قاتل 17 ساله را خواندن 7 سال نماز قضا و تا آخر عمر گرفتن يك ماه روزه قضا براي پسرش توسط قاتل عنوان كرد و به اين ترتيب متهم نوجوان فرصت زندگي دوباره پيدا كرد. 


نوشته شده در   چهارشنبه 19 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode