ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1390     |     کد : 19614

كودكان ايراني 21 هزار دعا نوشتند

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي گفت: دعاهاي رسيده به ششمين جشنواره دست‌هاي كوچك دعا از مرز 21 هزار گذشت.

 سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي گفت: دعاهاي رسيده به ششمين جشنواره دست‌هاي كوچك دعا از مرز 21 هزار گذشت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي حوزه هنري آذربايجان شرقي، شهرام خدايي اظهار داشت: با وجود اتمام زمان پذيرش آثار و ادعيه كودكان همچنان دلنوشته‌هاي كودكان از طريق اداره پست، مدارس، كانون‌هاي پرورش فكري كودكان و يا به صورت حضوري به دبيرخانه جشنواره و اصل مي‌شود.
وي درباره پذيرش آثار توسط دبيرخانه دائمي جشنواره گفت: بنا بر گاه شمار فراخوان جشنواره و تمديد صورت گرفته كار پذيرش آثار به اتمام رسيده و تنها آثاري كه قبل از اتمام زمان جشنواره تحويل اداره پست شده باشند مورد قبول دبيرخانه خواهند بود و دبيرخانه جشنواره تا زمان برگزاري جشنواره به كار خود ادامه خواهد داد.
خدايي درباره روند برگزاري جشنواره تصريح كرد: به زودي احكام اعضاي هيئت‌هاي انتخاب و داوري ابلاغ شده و آثار در دو مرحله انتخاب و داوري خواهند شد.
دبير جشنواره سراسري دست‌هاي كوچك دعا افزود: علاوه بر حضور گسترده كودكان زير 12 سال از استان آذربايجان شرقي، حضور كودكان و نوجوانان از استان‌هاي مختلف كشور نيز چشمگير است.
خدايي زمان برگزاري اختتاميه جشنواره ششم را 26 تير ماه سال‌جاري و همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) اعلام كرد و بيان كرد: در اين روز ششمين جشنواره سراسري دست‌هاي كوچك دعا با انتخاب بهترين دعا از زبان كودكان زير 12 سال پايان مييابد.
وي يادآور شد: جشنواره دست‌هاي كوچك دعا به همت حوزه هنري آذربايجان شرقي و با همكاري آموزش و پرورش، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، سازمان بسيج هنرمندان، صدا و سيما و برخي نهادها و تشكل­هاي فرهنگي ششمين سال برگزاري خود را پشت سر مي­گذارد.


نوشته شده در   دوشنبه 26 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode