ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1390     |     کد : 19198

معلم بخش هوراند براي دانش‌آموزان خود مدرسه ساخت

يك آموزگار آموزش و پرورش بخش هوراند شهرستان اهر يك مدرسه دو كلاسه را با هزينه شخصي براي دانش‌آموزان ساخت.

  يك آموزگار آموزش و پرورش بخش هوراند شهرستان اهر يك مدرسه دو كلاسه را با هزينه شخصي براي دانش‌آموزان ساخت.
به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حافظ مهد‌يزاده آموزگار روستاي وروجن بخش هوراند در يك اقدام انسان دوستانه با هزينه شخصي خود يك مدرسه ابتدايي دو كلاسه را براي بهره‌مندي دانش‌آموزان اين روستا از فضاي سالم آموزشي ساخته و تحويل آموزش و پرورش هوراند داد.
حافظ مهدي‌زاده اين آموزگار خير مدرسه ساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر هدف از اين اقدام خداپسندانه را خدمت به دانش‌آموزان روستايي و تعليم و تربيت در فضايي مناسب و خدمت به عزيزان دانش‌آموز روستايي اعلام كرد.
وي گفت: براي احداث اين واحد آموزشي 160 ميليون ريال هزينه كرده است.
فرماندار اهر نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اعمل اين خير، بزرگ‌ترين خدمت به نظام و انقلاب را خدمت بي‌منت به مردم خصوصاً مناطق محروم روستايي اعلام كرد.
رضا صديقي ساخت مدرسه را براي ارتقاي فرهنگي و باسوادي دانش‌آموزان روستاها بسيار مهم و تأثيرگذار عنوان كرد و افزود: همه بايد تلاش كنيم تا تمهيدات لازم براي رفاه بيشتر دانش‌آموزان در روستاها فراهم شود.
وي گفت: يكي از افتخارات دولت نهم و دهم توجه ويژه به زيرساخت‌هاي روستايي در بخش‌هاي مختلف آموزشي، عمران، كشاورزي و ساير زمينه‌ها بود و رشد و توسعه روستاها سبب شده‌اند، اميد به زندگي دراين مناطق بيشتر شود.
صديقي گفت: روستاها يكي از مراكز مهم توليد و خودكفايي ما هستند و امروز به بركت تلاش همه جانبه روستاييان اين امر محقق شده است.
فرماندار اهر گفت: قبل از انقلاب شكوهمند اسلامي روستاها به يك مصرف كننده تبديل شده بود و امروز به بركت انقلاب اسلامي و تلاش شبانه‌روزي روستاييان كشاورزان در توليد محصولات استراتژيك كشاورزي به خودكفايي رسيده است و اين بزرگ‌ترين افتخار براي روستاييان ما هستند.


نوشته شده در   دوشنبه 19 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode