ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 آذر 1399
يکشنبه 9 آذر 1399
 
 
  جستجو
 
  راهبرد مشارکت مصوب
بسمه تعالی
 
راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی
 
اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن سطح رضایت‏مندی ارباب   رجوع، راهبرد‏های زیر را در شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به تصویب رسانید.

1. حتی المقدور پیشنویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامه‏ها، آیین‌نامه‏ ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.

2. با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.tebyan-tabriz.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی tablighat@tebyan-tabriz.ir و کانال های اداره کل در شبکه‏ های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت‏ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره¬برداری قرار خواهد گرفت.

3. عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس www.tebyan-tabriz.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند.

4. واحد‏های ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.

5. شماره تلفن‏های مستقیم اداره کل به شرح: 35252003 الی 35252007  و نیز شماره فکس 35252009 همچنین سامانه پاسخگویی به شماره 77521975-8 در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری (8-16) نظرات آنها در زمینه‏ های مختلف اخذ می شود.