ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1389     |     کد : 8922

ساخت لنزهاي قابل نصب روي موبايل

لنز وايد/ ماکرو و فيش-آي که با استفاده از حلقه مغناطيسي و لبه چسبناک بر روي لنز دوربينهاي تلفن همراه نصب مي شوند مي توانند شيوه عکاسي با تلفنهاي همراه را متحول کنند...

 لنز وايد/ ماکرو و فيش-آي که با استفاده از حلقه مغناطيسي و لبه چسبناک بر روي لنز دوربينهاي تلفن همراه نصب مي شوند مي توانند شيوه عکاسي با تلفنهاي همراه را متحول کنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، تکنولوژي تلفن همراه براي رسيدن به وضوح بالاي تصوير دوربينهايش راه درازي را پشت سر گذاشته اما آنچه در نهايت به جا گذاشته ثبت تصاويري است که کيفيت و رنگ و نور آنها چندان چنگي به دل نمي زنند.
اما با کمک اين لنزهاي قابل نصب فيش-آي و ماکرو/ وايد مي توان دوربين خنثي و معمولي تلفن همراه را به دوربيني با توانايي ثبت تصاويري وايد و ماکرو با وضوح بالاتر و رنگهايي شفاف تر تبديل کرد.
اين لنزهاي کوچک به گونه اي طراحي شده اند که بتوان آنها را به هر نوع تلفن همراهي نصب کرد. به بياني ديگر با استفاده از حلقه اي مغناطيسي و لبه چسبنده لنز مي توان آنها را بر روي لنزهاي مسطح دوربين تلفن همراه وصل کرد.
با اين وجود احتمال اينکه به دليل وجود برآمدگي يا فرو رفتگي در کنار لنزهاي دوربين تلفن همراه نتوان از چنين لنزهايي استفاده کرد نيز وجود دارد. از اين رو مي توان گفت اين لنزهاي کوچک تنها بر روي دوربينهايي با لنز کاملا مسطح قابليت نصب شدن دارند.
لنز وايد براي عکاسي در محيطهاي شلوغ، کنسرتها و مناظر طبيعي طراحي شده است و مي تواند ميدان ديد را در حدود 40 درصد افزايش دهد.
اما زماني که اين لنز بر روي تنظيم ماکرو قرار بگيرد مي توان کادرهاي بسته زيبايي را از اجسام و موضوعات کوچک به ثبت رساند. فاصله لنز تا موضوع در هنگام عکاسي ماکرو با استفاده از اين لنزهاي کوچک 10 تا 23 ميليمتر است.
لنزهاي فيش-آي نيز براي تصاوير لبه اي منحني ايجاد کرده و زاويه ديدي 180 درجه اي به وجود مي آورد، به گونه اي که انگار عکس از داخل تنگ ماهي به ثبت رسيده است.
بر اساس گزارش گيزمگ، قيمت اين لنزهاي ماکرو/ وايد و فيش-آي 20 و 40 دلار است. البته کاربران آي-فن که براي ايجاد حالت فيش-آي در عکسهاي خود به دنبال راه حلي ارزان قيمت تر مي گردند مي توانند نرم افزارهاي ويژه آي-فن را بر روي گوشي هاي خود نصب کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode