ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 مرداد 1389     |     کد : 8850

نوجواني با الهام از جابز ميليونر شد

يك نوجوان 16 ساله انگليسي با الهام از تنها قهرمان زندگي خود "استيو جابز" توانست اولين يک ميليون دلار زندگي خود را با ساخت يک وب سايت و ارائه نرم افزارهاي Mac OS X در اين وب سايت به دست آورد...


 يك نوجوان 16 ساله انگليسي با الهام از تنها قهرمان زندگي خود "استيو جابز" توانست اولين يک ميليون دلار زندگي خود را با ساخت يک وب سايت و ارائه نرم افزارهاي Mac OS X در اين وب سايت به دست آورد.
به گزارش خبرگزاري مهر، "کريستين اوئن" 16 ساله، ساکن نورث هامپتون شاير انگلستان زماني که هفت سال داشت اولين رايانه خود را خريداري کرد. سه سال بعد يک رايانه مک اپل خريداري کرد و طراحي وب را فرا گرفت. چهار سال پس از آن يعني در سن 14 سالگي و در سال 2008 اولين شرکت خود راه اندازي کرد.
اين شرکت يک وب سايت ساده بود که شايد برخي آن را بشناسند - Mac Bundle Box - وب سايتي که کاملا به سبک طراحي وب سايت اپل ساخته شده بود.
در اين صفحه اينترنتي بسته نرم افزارهاي مختلف و ويژه Mac OS X با تخفيف ويژه و براي مدتي محدود به فروش گذاشته مي شد. کريستين براي گرفتن تخفيف براي نرم افزارها بايد با توليد کنندگان آنها مذاکره مي کرد. ارزش بسته نرم افزاري نهايي 400 دلار بود که کريستين اين بسته را با يک دهم قيمت اصلي به فروش مي رساند.
در عين حال در صورتي که تعداد زيادي از کاربران اين بسته را خريداري مي کردند نرم افزاري جديد براي تمامي کاربران سايت آزاد مي شد که براي همه ارزش داشت و مهمتر از همه اينها، کريستين بخشي از درآمد وب سايت خود را به خيريه تعلق داده بود.
ايده وي کارايي خود را به خوبي نشان داد. در دو سال اول در حدود 700 هزار پوند برابر يک ميليون دلار درآمد داشت. اکنون وي کار بر روي وب سايت تبليغاتي جديدي که به ازاي کليک کردن پول پرداخت مي کند را آغاز کرده است که ماهانه 300 ميليون تبليغ را در ميان 17 هزار و 500 وب سايت، آي-فن و تجهيزات اندرويدي منتشر مي کند.
اين وب سايت جديد در سال اول فعاليت خود در حدود 800 هزار دلار درآمد داشته است و هشت کارمند بزرگسال از جمله مادر 43 ساله کريستين در آن مشغول به کار هستند.
بر اساس گزارش گيزمودو، "اوئن" نمي تواند آينده خود را حدس بزند اما تصميم دارد تا 10 سال آينده با وب سايت جديدش صد ميليون پوند درآمد داشته باشد. اوئن مي گويد تجارت موفق هيچ فرمول جادويي ندارد، تنها به تلاش زياد، اراده و حرکت به سوي آنچه مي خواهيد نياز خواهيد داشت. 


نوشته شده در   يکشنبه 24 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode