ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 مرداد 1389     |     کد : 8608

توصیه آیةالله جوادی آملی به منتظران

آیت الله جوادی آملی عمل کردن به دستورات الهی، ترک کردن از گناه و تهیه کردن توشه را از وظایف اصلی منتظران مهدی موعود دانست و بر ولایت مداری مردم و تقوا پیشه کردن جوانان تاکید کرد...

آیت الله جوادی آملی عمل کردن به دستورات الهی، ترک کردن از گناه و تهیه کردن توشه را از وظایف اصلی منتظران مهدی موعود دانست و بر ولایت مداری مردم و تقوا پیشه کردن جوانان تاکید کرد.
آیت الله جوادی آملی گفت: عمل به دستورات الهی از مهمترین وظایف منتظران مهدی موعود است.
به گزارش مهر آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام در چهارمین روز از همایش ملی مهدویت با عنوان ظهور آفتاب در دانشکده جواد الائمه نیروی دریایی سپاه چالوس در پیام تصویری اعلام کرد: جریان امام مهدی موعود (عج) از مهمترین عناصر محور دین ماست.
وی افزود: خداوند برای انسان مقام والایی قائل شده و این مقام بدون رهبری امام معصوم مقدور نیست.
استاد ارشد حوزه علمیه قم تصریح کرد: خداوند انسان را نه تنها در سرزمین وحی و ماه مبارک رمضان بلکه در جهان همواره مهمان خود می پندارد.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه آسمان و زمین لبریز و از گنجینه های الهی است، اظهار داشت: اسماء الهی کلیدداران این گنجینه های الهی هستند.
وی تاکید کرد: اگر انسان پیوند میان خود و جهان را به خوبی بشناسند لاجرم تنها به خدا تکیه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه متاسفانه بحث اینکه مرگ انسان را می میراند در جامعه رواج پیدا کرده است، گفت: در فرهنگ قرآن همواره تاکید کرده که انسان مرگ را می میراند.
جوادی آملی با اشاره به اینکه جریان 12 امام معصوم همانند قرآن کریم بسیار حساس است، افزود: ائمه معصومین همواره اعلام می داشتند که از سوی رسول اکرم (ص) تاکید شده که ائمه بعد از من از قریش بوده و نخستین و آخرین امام معصوم مشخص است.
مفسر قرآن کریم با اعلام اینکه تنها بیگناهان می توانند منتظران مهدی موعود باشند گفت: انسان اگر امام خود را بشناسد از راه خود گمراه نخواهد شد.
آیت الله جوادی آملی عمل کردن به دستورات الهی، ترک کردن از گناه و تهیه کردن توشه را از وظایف اصلی منتظران مهدی موعود دانست و بر ولایت مداری مردم و تقوا پیشه کردن جوانان مازندران تاکید کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 6 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode