ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 مرداد 1389     |     کد : 8566

اوباما جمهوري‌خواهان را به باد انتقاد گرفت

رئيس‌جمهور آمريكا با نزديك شدن به انتخابات ميان‌دوره‌اي كنگره، جمهوري‌خواهان را به عنوان عاملان وضعيت اقتصادي اين كشور مورد انتقاد قرار داد...

 رئيس‌جمهور آمريكا با نزديك شدن به انتخابات ميان‌دوره‌اي كنگره، جمهوري‌خواهان را به عنوان عاملان وضعيت اقتصادي اين كشور مورد انتقاد قرار داد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، در شرايطي كه نظرسنجي‌ها از نارضايتي شديد مردم آمريكا در خصوص نحوه مديريت اقتصادي "باراك اوباما " حكايت دارد، رئيس‌جمهور آمريكا در آستانه انتخابات ميان‌دوره‌اي كنگره و در تلاش براي كمك به دموكرات‌ها، انتقاداتي را عليه جمهوري‌خواهان به عنوان مسببان اصلي وضعيت كنوني اقتصاد اين كشور مطرح كرد.
"باراك اوباما " رئيس‌جمهور آمريكا در تلاش براي افزايش ترديدها در آستانه انتخابات ميان‌دوره‌اي كنگره، از جمهوري‌خواهان به دليل حمايت از سياست‌هاي اقتصادي كه منجر به بروز بحران مالي در اين كشور شد، انتقاد كرد.
بنا بر اين گزارش، اوباما اين انتقادات عليه جمهوري‌خواهان را در نطق هفتگي راديويي خود و در تلاش براي كمك به دموكرات‌ها در آستانه برگزاري انتخابات ميان‌دوره كنگره آمريكا مطرح كرد.
اين گزارش افزود: اظهارات وي همچنين به منظور پيشبرد راهكارهاي مطرح شده از جانب شخص اوباما در خصوص مقابله با وضعيت اقتصادي كنوني اين كشور مطرح شده است.
در همين راستا، رئيس‌جمهور آمريكا اعلام كرد كه قوانين مالي كه وي روز چهارشنبه گذشته به امضا رساند و به صورت قانون درآورد، به بهبود وضعيت اقتصادي اين كشور و همچنين رهايي از بحران مالي كه از سال 2008 تا كنون گريبان اين كشور را گرفته است، كمك خواهد كرد.
بنا بر اين گزارش، مردم به شدت خشمگين آمريكا به دليل بحران اخير اقتصادي در اين كشور در تاريخ دوم ماه نوامبر براي برگزيدن 435 نفر از اعضاي مجلس نمايندگان و همچنين 37 نفر از اعضاي مجلس سناي كنگره، پاي صندوق‌هاي رأي خواهند رفت.
پيش‌بيني‌هاي مطرح‌شده از اين امر حكايت دارد كه احتمالا جمهوري‌خواهان موفق خواهند شد در انتخابات آتي اين كشور، كنترل كنگره را به دست گيرند.
اوباما در انتقادات اخير خود از جمهوري‌خواهان به دليل وضعيت كنوني اقتصاد اين كشور، به طور خاص "جان بوهنر " رهبر جمهوري‌خواهان مجلس نمايندگان كنگره را مورد خطاب شديد خود قرار داد.
نظرسنجي جديدي كه توسط مؤسسه نظرسنجي سي‌ان‌ان انجام شد، از اين امر حكايت دارد كه 57 درصد از مردم آمريكا از نحوه مديريت اقتصادي اوباما به شدت ناراضي هستند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode